Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Så det i Fona, hvor jeg faldt for designet. (Er vigtigt). Svært at vurdere billedkvalitet i en butik synes jeg. Går efter 40' versionen.

så hvordan fungerer det til dagligt. Skal ptimært se TV, PC indhold og lidt PS3 på det. Både analogt signal men også digital.

Har set det til 6100 kr på pixmania.

Har brugt søgefunktionen, men kan ikke se at nogen har skrevet om det.

Mvh. Christian
Af BrianH
Jeg kan ikke rigtig hjælpe med den model, men generelt synes jeg Philips laver rigtig gode tv - især de billige modeller giver meget for pengene.

De dyreste er dog ikke pengene værd, i forhold hvad men får hos konkurenterne.
Af Abubu
BrianH skrev:Jeg kan ikke rigtig hjælpe med den model, men generelt synes jeg Philips laver rigtig gode tv - især de billige modeller giver meget for pengene.

De dyreste er dog ikke pengene værd, i forhold hvad men får hos konkurenterne.
Der vil jeg give "BrianH" fuldstændig ret. Dog vil jeg advare dig omkring pixmania. Har hørt en del klager omkring deres shop, og ville personlig aldrig turde selv at handle derfra.
Af mollerfc
Jeg har købt gennem Pixmania og ingen problemer overhovedet. Og fjernsynet skulle efter ca. 1,5 år til reperation. Her fik jeg en pakkelabel og sendte fjernsynet afsted. 14 dage senere fik jeg det tilbage.

Så det kan altså godt lade sig gøre og have en god oplevelse med Pixmania, det er ikke helt umuligt ;)