Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Shooter DK
jeg overvejer virkelig meget at købe denne skærm imorgen til 5999kr. i elgiganten da den er på tilbud men vil gerne lige være sikker så har lige nogle spørgsmål:

1. Nogen der ved alt som denne model mangler over sin storebror PK760N evt. noget som har betydning for billedkvaliteten ?

2. jeg var ude og se den live idag og var gennemgående yderst tilfreds. men jeg synes sort var lidt ringe skyldes dette den masse lys og forkerte indstillinger for havde valgt THX profilen eller er det skærmen der ikke viser god sort ?

er dette genrelt en god skærm skal bruge den til ca. 60% konsol spil 20% digital fjernsyn og 20% Blu-ray og DVD?
Af Supergris
Søg og du skal finde... Skærmen er absolut best-buy!!!
Af Shooter DK
ja men ville ønske folk kunne hjælpe mig med deisse 3 spørgsmål ved ikke hvor jeg finder svarene desværre :(
Af Supergris
Den er meget omtalt på dette forum, så bare brug søg - funktionen...
Af Shooter DK
kan stadig ikke finde nogen indlæg som svare på mine spørgsmål.
Af Supergris
Alle svar er der, men for at gøre det kort, kan du roligt købe skærmen.
Den vil ikke skuffe og ingen grund til bekymring. Skærmen vil stå MEGET bedre hjemme i stuen.
Af Shooter DK
er jeg glad for at høre bliver dejligt endelig med en 50 tommer skærm :)
Af Slot
Går og tænker MEGET på om jeg skal bestille PK760N. Folk skriver jo meget godt om den herinde, og prisen er absolut ikke afskrækkende. Hvis jeg bestiller den hos Wupti, kan jeg få den inden jul
Af Shutdown
Ligemeget hvad du vælger bliver du glad. Begge modeller er rigtig fine til prisen,
Af Thuekr
Når du skal bruge den til konsol spil, så vær opmærksom på 80ms inputlag over HDMI tilslutningen.
Af Shooter DK
er det for meget til spil ?
Brugeravatar
Af David Munch
Shooter DK skrev:er det for meget til spil ?
Det kommer an på hvor gammel du er.. En 14 årig med reflekser som en kanin ville kunne mærke det, men en aldrene gut på 30 vil ikke være generet af det. Vi snakker jo om en reaktionstid på 1:12,5 af et sekund.. ;)
Af Shooter DK
nu er den bestilt så må tiden vise om jeg er en kanin eller ej by the way er 21 år :)