Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa.

Jeg har følgende TV + vægophæng til vurdering, og såfremt det rigtige bud kunne jeg fristes til at sælge!

Har i en ide om hvad dette kunne indbringe sammenlagt?

Kvittering haves, alder på tingene - omkring 1½ år, standen er perfekt!

Hvis der er nogle som desuden kan finde et par opdaterede priser på disse to varer må i også meget gerne poste dem herinde :)
Af BrianH
Jeg vil ikke købe, men nyprisen (for x20) er 3800+1200=5000,-
Brugtprisen vil jeg gætte på er 1800+700=2500,-
Af mknudsen
Jeg kender ikke lige umiddelbart det X20 du henviser til, har du et link til et review på det?
Af bent Soele
x20 er den nye model af x10, lige som g20 er det for g10 og v20 er det for v10
Af mknudsen
Okay, er der nogle der kan finde et købslink til X20?
Af BrianH
mknudsen skrev:Okay, er der nogle der kan finde et købslink til X20?
Spørger du om der er nogen der vil søge på x20 med google for dig, og lægge en link ind her?
Af mknudsen
BrianH skrev:
mknudsen skrev:Okay, er der nogle der kan finde et købslink til X20?
Spørger du om der er nogen der vil søge på x20 med google for dig, og lægge en link ind her?
Du har en charmerende attitude, og tak for det.

Men grunden til jeg spørger er at jeg ikke umiddelbart kan finde det her TV til 3800,-

.. men det kunne jo være at der var andre der kunne!

EDIT : Okay, fandt det så her : http://www.pricerunner.dk/pl/2-2581823/ ... ign-Priser

.. men 3800 var så lige i underkanten.

Til en anden gang bør du måske tænke over måden du siger/skriver ting på, du har en utrolig nedladende attitude, no offence - men det giver en dårlig karma.

Det kan godt ske et spørgsmål og eller en problemstilling er åbenlys for dig, men hvis ikke du har tænkt dig at hjælpe eller bidrage, så bare hold dig væk fra tråden, eller måske forum generelt?

Jeg mener, det er vel det vi er for - at hjælpe hinanden ikke?
Senest rettet af mknudsen 14 dec 2010, 12:51, rettet i alt 1 gang.
Af Shutdown
0# Må nok sige at brian siger det meget pænt. Altså, det er jo dig de skal sælge/vil kende prisen. Så er det vel kun fair at du selv gør en indsats :o . Og jeg er desuden enig i hans vurdering.. ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg mener heller ikke at prisvurderingen er helt i skoven.

Vi har desuden anmeldt både X10 og X20 her på siden, hvis du stadig mangler et sted at læse anmeldelsen.
Af mknudsen
Shutdown skrev:0# Må nok sige at brian siger det meget pænt. Altså, det er jo dig de skal sælge/vil kende prisen. Så er det vel kun fair at du selv gør en indsats :o . Og jeg er desuden enig i hans vurdering.. ;)
Okay, så tager vi den lige forfra.

Jeg har forsøgt at finde den model han snakker om, jeg går udfra han mener : TX-P42X20

Det kan jeg ikke finde til 3800,- nogle steder, så hvis han mener det findes - må han gerne henvise hertil. Er det meget uklart sådan som jeg efterspørger det?
Af BrianH
mknudsen skrev:

Jeg har forsøgt at finde den model han snakker om, jeg går udfra han mener : TX-P42X20

Det kan jeg ikke finde til 3800,- nogle steder, så hvis han mener det findes - må han gerne henvise hertil. Er det meget uklart sådan som jeg efterspørger det?

Først skal vi finde forhandlere og priser, så bliver du sur fordi jeg jeg skriver du skal gøre det selv. Når så jeg gør det for dig alligevel, klikker du ikke på de links du får... Så er det altså svært....

Du skal klikke på den link jeg gav ovenover for en times tid siden.
Af mknudsen
BrianH skrev:
mknudsen skrev:

Først skal vi finde forhandlere og priser, så bliver du sur fordi jeg jeg skriver du skal gøre det selv. Når så jeg gør det for dig alligevel, klikker du ikke på de links du får... Så er det altså svært....

Du skal klikke på den link jeg gav ovenover for en times tid siden.
Det du har fundet er : TX-PF42X20, det jeg sammenligner mit med, er et : TX-P42X20

Det jeg har nu er et : TX-P42X10, så går jeg da ikke udfra at jeg skal sammenligne det med et PF? Kan du så forklare mig hvad forskellen er, nu du er igang med at lege pædagog? :)

Btw. det har ikke noget at gøre med at jeg selv skal finde det, det har noget at gøre med du slynger priser ud på noget du ikke kan dokumentere.
Af Jens525
Tror nu også BrianH's forslag på brugt pris, passer meget godt..
Selvom prisen på X20 pt. er 4200,, endte slutprisen sidste år (på X10), på under 3800..
Da dit tv er halvandet år gammelt, skal du ikke regne med at kunne få mere for det end BrianH's prisforslag.
Men du kan jo altid forsøge :)

Håber du får solgt dit tv...