Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa
Jeg har d. 17 købt et Samsung 46" 8-serie led men jeg fortryder købet da jeg gerne vil op i en større skærm og det gøres billigst med plasma, derfor vælger jeg at sælge mit eller lækre fjernsyn :) Jeg har kvittering fra elgiganten på 3D startkit samt tv'et, alle kabler og original fjernbetjening(helt ny) medfølger. Fjernsynet er i PERFEKT stand og der er ingen ridser og det er behandlet med største respekt under fragt. Tv'et kan opleves live på min bopæl og det skal afhentes da jeg ikke tør sende det med fragtmand :) Prisen er 10.000kr og den bor 30 km fra Århus. Her er et dba link http://www.dba.dk/samsung-ue46c8705xxe-46/id-70248065/ Jeg har også et surround sæt fra Sony med 3D blu-ray link: http://www.dba.dk/sony-bravia-bdv-e870- ... -70236247/ Surroundsættet er købt en uges tid før tv'et begge er købt i elgiganten, jeg har original embalage til tv'et men desværre ikke til anlæget da den æske fyldte for meget :) Skriv hvis det har interesse ! Pris på tv er 10.000 og surround er 3500 :)
Af almighty_85
Du skriver på dba.dk du har givet 14000 kr - men herinde skriver du at du kun gav 11000 kr ?
Af lrev 1-2
almighty_85 skrev:Du skriver på dba.dk du har givet 14000 kr - men herinde skriver du at du kun gav 11000 kr ?
Er det ikke ragende ligegyldigt hvad manden selv har givet.....hva vil DU give for det?

lrev
Af almighty_85
Det er da et spørgsmål om troværdighed i mine øjne
Af trykkertor
Man nævner da ikke dba.dk og troværdighed ind i samme sætning.

DBA består stort set af nærige Jyder der ALTID skal have en deal og nægter at betale prisen med mindre en får afslag.

Så om han vil have 10.000,- for tv, så skal det altså annonceres på DBA til 14.000,- ligemeget.
Har selv oplevet det samme flere gange.
Vil jeg have en bestemt pris for mit produkt på DBA, så pris den noget over og lad dem snakke prisen ned til hvad jeg vil have.
Annoncerer man prisen til den en vil have, så får en ikke solgt.
Sådan er nu bare DBA engang.
Af selliah
Lægger en kopi ind af min kvittering så burde der ikke være mere at snakke om. Jeg har givet 14k for det?
Af almighty_85
Hej.
Har du solgt det siden det ikke er på dba.dk længere? :) - Hvis ikke, er der slet ingen problemer med clouding?
Af xpo_dk
Fik du det solgt?