Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rex64
Hej Flatpanellers
Jeg har lige haft mit 42sl8000 til reparation hos lg pga plamager bag glasset (støv?) samt når solen skinner ind på skærmen ser det meget fedtet ud :((
Jeg får tvet retur efter 14 dage hvor fejlen ikke er udbedret, men der er kommet ridser på skærmen udvendig 5-6 stk hvor nogle er så dybe at man nemt kan mærke dem med fingrene :((

Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med service broker

Hilsen en meget skuffet lg ejer :(
Af Winkel
Hej

Jeg vil foreslå dig at læse denne tråd: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=16147

Den er desværre ikke opløftende, men kan trods alt give dig et indblik i servicen. Jeg vil personligt mene, at der er tale om en stor fejl fra deres side, så prøv at kontakte dem igen :)

Jeg overvejer selv at anskaffe mig et 50PK760N, så jeg vil følge interesseret med i denne tråd :)
Af Rex64
Har kontaktet dem og de skulle gerne hente det i dag.De er ikke særlig servicemindet :( og det virker ikke som de har styr på hvad de laver :s
Nu håber jeg bare jeg har et tv til jul
Af Winkel
Jeg krydser fingre for dig! :)

Tænk at skulle gå glip af dronningens nytårstale på et lækkert tv bare fordi de ikke er servicemindede :p
Af Rex64
Ja det vil sgu være surt,men efter lidt læsning og egne erfaringer er det nok den vej det går O-O
Af evilguy
Rex64 skrev:Hej Flatpanellers
Jeg har lige haft mit 42sl8000 til reparation hos lg pga plamager bag glasset (støv?) samt når solen skinner ind på skærmen ser det meget fedtet ud :((
Jeg får tvet retur efter 14 dage hvor fejlen ikke er udbedret, men der er kommet ridser på skærmen udvendig 5-6 stk hvor nogle er så dybe at man nemt kan mærke dem med fingrene :((

Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med service broker

Hilsen en meget skuffet lg ejer :(
Lige par spørgsmål:

Er det en N model - altså hedder modellen 42SL8000N, og hvor har du købt den?
Har du et reparationsnummer fra den første reparation som tog 14 dage?

Til info så skal alle LG reparationer (nordisk modeller) normalt repareres indenfor 10 dage.
Af Rex64
Hejsa
Det er købt i elgiganten, men jeg kan ikke se noget N.
Det er dog repareret under garantien.
Rep nr er 44110

Det skulle dog gerne blive afhentet i dag.
Af Rex64
Er blevet ringet op af Tommy fra Service Center Nord som fortalte af der er bestilt ny frontglas. Det skulle gerne komme Mandag eller Tirsdag hvorefter de henter mit tv. Så efter planen skulle sagen gerne være afsluttet sidst i næste uge. :)
Af Winkel
Superfedt :)

Jeg var lige ved at få kolde fødder mht. mit fremtidige valg af 50PK760N. Men nu er jeg sikker i mit valg :)
Af Rex64
Ser også ud til at være et fedt tv :) held og lykke med det :)
Af evilguy
Godt problemet blev løst. Generelt så har jeg kun gode erfaringer med LGs service (Servicebroker), og de plejer også at have rimelig styr på tingene, sammenlignet med visse andre i branchen *HOST* servicecenter syd *HOST*
Af Rex64
Så kom der gang i sagerne :)
D. 13. blev sag oprettet.
D. 14. afhentet.
D. 15. modtaget på værkstedet og samme dag blev skærmen udskiftet, samt afhentet af chauffør.
I dag kl. 10 modtog jeg mit tv igen :)
Det er sgu hurtig service :)
Af Shooter DK
lyder super :)