Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Killroy
jo men vi har lagt planer for lidt ændringer i stuen så det nok kan passe ind

men ja LG skærmen er et godt bud kan i forvejen godt lide deres design

men hjertet siger 46" 47" meeen er sku lidt bange for det måske er lidt for stort :P

men ja nu må v ise hehe

men ja Gamle biler er noget lort :P har en volvo s40 fra 96
og den har lige stjålet min fladskærm :D
Af Killroy
er LG SL8500 en bedre skærm end LG 47LD750N ?
Af THM
ld750n er den nye model, jeg ville selv vælge sl8500 da jeg syntes den er meget pænere og tror ikke der er voldsomt stor forskel på dem...
PS. ærgeligt bilen stjal din skærm :) men disse to alternativer er nu også ganske udmærkede
Af Killroy
ja studsede bare over de er meget tæt på hinanden i pris

ja det kan den ikke rigtigt være bekendt :D
Af Killroy
ej jeg kan jo ikke handle i Metro :D som almindelig Dansker

og alle andre har udsolgt af 47LS8500 og dem der endelig har så er vi oppe i en helt anden pris

øv øv
Af Mysen
Så snup du bare LD750n. Det er den samme skærm med få opdateringer, men et ringere design.
Af TripleD
Killroy skrev:ej jeg kan jo ikke handle i Metro :D som almindelig Dansker

og alle andre har udsolgt af 47LS8500 og dem der endelig har så er vi oppe i en helt anden pris

øv øv
Jov jov du kan da så min fine ven, du beder bare om et dagskort når du kommer ind i biksen, så udfylder den rare dame da lige sådan et for dig ;-) Og wups så står du med en 47" fladskærm i hånden :p

Tit så ligger der også sådan nogle papirskort oppe ved disken her op til jul.

EDIT:

Og for at gøre det endnu nemmere for dig, så kan du sku klippe sådan et kort ud i deres reklame her ;-)

Du kan også se tv-et inde i reklamen på s. 44-45

http://www.e-pages.dk/metro/418/
Af Killroy
hehe ok for der står bare i deres betingelser at de kun handler med momsregistrerede kunder :P
Af Thuekr
Killroy skrev:hehe ok for der står bare i deres betingelser at de kun handler med momsregistrerede kunder :P
Én telefonopriningning til Erhvers og Selskabsstyrelsen, så giver de dig et momsnummer med det samme, så hut jeg hvisker.
Af Killroy
hehe ok

ja den vil jeg lige tykke på bord helt nede på sydfalster så der er jo en bid vej til nærmeste forhandler :D

men tak for tippet ser ud til at være et rigtigt godt tilbud

nærmeste jeg kan finde er wupti til 6.999

er det en skærm der er stoppet i production for kan se storset alle har den ellers udsolgt
Af TripleD
Ja det er en udgået/udgående model, så der er jo nok nogle restlagre rundt omkring der skal tømmes.

Har selv handlet flere gange i Metro, og der er ingen problem med at være almindelig dødelig kunde ;)

Men ellers må vi jo finde et andet tv til os :D

Der er også et 46" sharp LE600E som er Full HD og LED til 5600,- hos dustinhome http://www.dustinhome.dk/pd_5010517526.aspx

Det har så kun DVB-T, ved ikke om du får brug for andet. OG ved heller ikke rigtigt noget om tv'et ellers.
Af Killroy
PT har vi home trio fra TDC

men der er lidt bøvl med udfald så vi overvejer at få en disk med noget viasat

og vis det havde tuner til det ville da være skønt

men kunne faktisk godt tænke mig at vide lidt mere om plusser og minuser i forhold til hinanden med

LG SL8500 VS LG 47LD750N

personeligt kan jeg godt lide begge design

og er 47LD750N den bedste skærm så vil jeg nok vente og se januar udsalget

men er LG SL8500 den bedre af de 2 skal man måske nok til at slå til virker som om den er ved at være udsolgt rundt om

er der nogen der ved lidt om de 2 skærme og kan give lidt dom over dem i forhold til hinanden?

og sharps design er ikke lige mig ved ikke der er bare noget over dem der ikke tiltaler mig :P
Af selliah
Hvis vi er ude i at du skal have parabol kan min skærm jo igen komme på tale den har indbygget DVB-S tuner ;)
Nå Spøj til side :)
Personligt ville jeg vælge SL8500 :)
Af Shutdown
Jeg forstår ikke hvorfor du afskriver plasma pga økonomi. Det er stadig der du får mest billedkvalitet for pengene. Jeg ville klart kigge efter LG´s PK550 eller PK760 begge 50" tv med fremragende billedkvalitet. Og til priser på 5800kr for PK550 og 7000 for pk760. Begge skærme har samme panel som top award prisvinderen PK950 . Jeg er selv rigtig glad for min PK760N og kan kun anbefale den. Super billedkvalitet, ingen retention, og ingen plasmabuzz.