Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kozz
Hej.

Nogen der har erfaringer med SONYs surround systemer?
Jeg tænker på SONY BDV-Z7 og nogen af de tilsvarende systemer, som kan købes, for omkring 4500,-

Jeg har jo et Sony tv og vil gerne have det sådan, at det hele kan køre sammen, med Sony Sync systemet.

Jeg ville nu helst have en center kanal og det har SONY BDV-Z7 jo ikke. Men jeg vil ikke udelukke det.

Og så skal der være radio i.

Erfaringer/info ønskes.

:)
Af Peter Schrøder
Kozz skrev:Nogen der har erfaringer med SONYs surround systemer?
Jeg tænker på SONY BDV-Z7 og nogen af de tilsvarende systemer, som kan købes, for omkring 4500,-

Jeg har jo et Sony tv og vil gerne have det sådan, at det hele kan køre sammen, med Sony Sync systemet.
Jeg har ingen erfaring med Sonys systemer. Jeg har haft en Sony surround receiver som blev skiftet ud fordi den var lidt for bovlam.

Jeg vover den påstand at de fleste systemer kan spille sammen med dit TV. Standarden hedder CEC og de fleste producenter understøtter den.
Jeg kan f.eks. betjene mit tvs almindelige funktioner på min forstærkers remote (Onkyo)
Af Kozz
Peter Schrøder skrev:
Kozz skrev:Nogen der har erfaringer med SONYs surround systemer?

Jeg har ingen erfaring med Sonys systemer. Jeg har haft en Sony surround receiver som blev skiftet ud fordi den var lidt for bovlam.

Jeg vover den påstand at de fleste systemer kan spille sammen med dit TV. Standarden hedder CEC og de fleste producenter understøtter den.
Jeg kan f.eks. betjene mit tvs almindelige funktioner på min forstærkers remote (Onkyo)
Hvilken Sony sytem, avde du prøvet?
Der findes vist både modeller med passiv og aktiv sub.