Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af red_martians
Brillerne bør ligge sammen med fjernsynene. Er det ikke parralelimport, og ligger brillerne ikke i kassen (kun de første sendinger) vil de fleste forhandlere skaffe et sæt hjem, når de er tilgængelige hos leverandøren. For der skal være et sæt med til de danske udgaver af samsung som nævnt.
Af wlsg
Hvis man har fået en Samsung starter kit med 2 sæt briller og nogle 3d film med fjernsynet man har købt som et kampange tilbud (uden mere pris) men ikke fået de briller som på æsken står skulle medfølge. Har man så stadig ret til det ekstre sæt briller?
Af lrev 1-2
wlsg skrev:Hvis man har fået en Samsung starter kit med 2 sæt briller og nogle 3d film med fjernsynet man har købt som et kampange tilbud (uden mere pris) men ikke fået de briller som på æsken står skulle medfølge. Har man så stadig ret til det ekstre sæt briller?
Hej.

Ja,det har du-for der står klart og tydeligt "2 ekstra sæt briller"...hos bla Wupti.

lrev
Af wlsg
Hov, kunne være jeg skulle formulere mig korrekt.
Det jeg menter var at hvis man havde fået boksen med nogle 3d fil og 2 sæt briller med da man købte fjernsynet, på grund af kapange tilbud, men ikke fået det ene sæt bille som står på selve fjernsynet at skulle medfølge, har jeg da stadig ret til det sidste sæt briller, selvom jeg har fået de 2 der var i det 3D Kit jeg fik?

Efter min mening burde jeg jo have krav på alle 3 sæt briller (de 2 i 3d boksen og det ene par som skulle lægge med fjernsynet)?
Af selliah
Det har du :) Du skal bare tage kontakt i butikken og sige at du ikke modtog briller i æsken med fjernsynet. Jeg var ude for det samme med mit tv, jeg tog kontakt til elgiganten og han skrev under min faktura at jeg ikke havde modtaget dem og jeg fik en kvitt på brillerne med 100% rabat ;)
Af lrev 1-2
wlsg skrev:Hov, kunne være jeg skulle formulere mig korrekt.
Det jeg menter var at hvis man havde fået boksen med nogle 3d fil og 2 sæt briller med da man købte fjernsynet, på grund af kapange tilbud, men ikke fået det ene sæt bille som står på selve fjernsynet at skulle medfølge, har jeg da stadig ret til det sidste sæt briller, selvom jeg har fået de 2 der var i det 3D Kit jeg fik?

Efter min mening burde jeg jo have krav på alle 3 sæt briller (de 2 i 3d boksen og det ene par som skulle lægge med fjernsynet)?
Hej.

Ja.....det er jo det der menes med "2 EKSTRA sæt"-det betyder 2 sæt foruden det som er standard.

lrev
Af wlsg
Cool. Tak for det :)
Af metalgear
ja hvis wupti bare ville sende den kasse med de ekstra briller + film fik mit tv d. 23-11-10. men ingen extra pakke. !:(
Af selliah
Det kommer nok :) De fleste butikker har først modtaget pakkerne her i december måned :)
Af wlsg
Jeg ville lige give en update, jeg fik både det medfølgene par 3d briller og de to i starterkittet.
Af KaptajnRoevsved
Jeg tager lige denne tråd op igen.

Jeg har købt et 55" 8705 fra Proshop. De fortæller mig at jeg skal henvende mig hos Samsung for at så 3Dbundle, Samsung siger "fint nok hvad er dit serienummer" det har jeg dog ikke da jeg ikke har modtaget TVet endnu.

Da jeg så ringer i dag siger Samsung: "Proshop? hvad er det? Du kan ikke få nogle briller af os, dem skal butikken skaffe".

Butikken siger at dem skal jeg selv skaffe.

Hvad gør en klog?

Er der nogen her der kender en fra Samsung der evt kan hjælpe?
Af Striker
Jeg har købt et 55" 8705 fra Proshop. De fortæller mig at jeg skal henvende mig hos Samsung for at så 3Dbundle, Samsung siger "fint nok hvad er dit serienummer" det har jeg dog ikke da jeg ikke har modtaget TVet endnu.

Da jeg så ringer i dag siger Samsung: "Proshop? hvad er det? Du kan ikke få nogle briller af os, dem skal butikken skaffe".

Butikken siger at dem skal jeg selv skaffe.
Jeg har været udsat for noget lignende - har lige købt UE40C7705 hos Fleggaard, hvor der heller ikke var briller med. Ifølge Samsung support, skal jeg have dem i forretningen, da tv'et er produceret i 6. md. 2010. Hvis det var produceret i 7. md. eller senere ville Samsung support sende et par til os.

Fleggaard har selvfølgelig ikke nogle briller på lager, hvorfor de ikke kan hjælpe mig. De henviser mig i stedet til Samsung support.

Nogen der kender følelsen af at være en lus mellem to negle...?
Af trykkertor
Svart til Kaptajn og Striker.

Kaptajn. Det er forretningen der skal have 3D Bundle.
Og ikke alle forretninger har denne kampanje. Derfor, hvis de ikke har bundle, har de nok hellere ikke kampanje.

Til Striker.
Du købte jo ikke en Nordisk model. Og som bekendt har den europeisk udgaven ikke briller med.

Det er vigtig at i gør lidt mere research inden i køber.
Af BetteBent
Jeg har for få dage siden købt mit 46" Samsung hos Fona, fik 2 par extra 3D briller udleveret og en kupon der skulle registreres på samsung.dk til nogle 3D film. Dette kit fås kun hos udvalgte forhandlere. :)