Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej..

Jeg står og skal tage valget mellem disse to modeller..

Mit spørgsmål lyder på om der er forskel på billedprocessoren i de to skærme?, det fik jeg fortalt i Hifi klubben. og hvad der ellers er forkel på?

Efter en del søgning, er jeg kommet frem til at den eneste forskel på de to er at C6705 har internet tv og digital tuner til satelit. Men er det den eneste forskel?

Hvad ville i købe, C6005 i 46" koster 8.760 og C6705 i 46" KOSTER 9.670?

--kasper
Af Mysen
Sattelit tuneren er en ting, og det har da også betydning, hvis man bruger parabol. Gør du det, bør du vælge et tv med dvb-s, så du kan undgå en boks.
En anden vigtig forskel er den dlna, der følger med c6705. Det betyder, at du kan smide en harddisk med film, musik og billeder i usb-porten og så afspiller tv'et indholdet. De fleste gængse formater understøttes af Samsung. Du kan også købe en dongle og streame trådløst, selv om det dog ikke er så stabilt ved tunge HD film.

Hvis disse features ikke siger dig noget, så køb den billige. Panelet og billedkvaliteten er ens på de to.
Af Kasper2335
Tak for svaret. Bruger ikke satelit, men kabel tv.

DLNA siger mig skam noget, men har C6005 ikke sammen DLNA som C6705, syntes jeg at jeg så på samsungs side ?

Men hvis billed kvaliteten og panelet er ens, og der også er DLNA i 6005'ern så vil jeg da helt klart spare de 1000 kr. for det syntes jeg ikke internet tv er værd, kan godt leve uden.
Af Mysen
hmm. Jah. Der er dlna på c6005, men så ved jeg sq ikke, hvor jeg havde set at det var forskellen. Skørt.

Så kan du roligt snuppe c6005 vil jeg mene.
Af Kasper2335
Det lyder godt..

Det vil jeg da gøre så :)