Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej med jer,

Jeg skal have mig et ophæng til mit nye Samsung LED tv.
Jeg har kigget på Samsungs eget vægbeslag: WMN1000BXXC til omkring 1000,-

Og så har jeg hørt man kan få et uoriginalt til omkring 450,- ved ikke hvad det hedder men det ved I måske og er det ligeså godt som det originale ?

Hilsen Jesper
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der findes uoriginale, og de kan sagtens bruges. Nogen af dem er endda tyndere end Samsungs eget så vidt jeg husker.

Jeg husker heller ikke navnet og jeg er usikker på om de sælges i Danmark, men jeg kan lige prøve at grave lidt i gemmerne.
Af JohnHammer
Kan det ikke give problemer med lyden at hænge den så tæt på væggen da den jo spiller delvis bagud?
Nogen erfaringer?
Af Smukke Hansen
Lyden kan jo ikke blive dårligere i sådan et tyndt tv :p Jeg har en Soundbar så jeg får ikke problemet, men kunne godt forestille mig at der skulle være lidt mere luft hvis man bruger højttalerne i tv'et
Af Klause
Jeg har hængt mit samsung ue40c6005 op med det tidligere omtalte vægophæng og det hænger PERFEKT! Er virkelig tilfreds.

Det hedder desuden "media mount W6" - kig jer for....har set det ned til 129 kr senere - en stor besparelse i forhold til samsungs originale til 1000 kr.