Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MHC
Hej
Jeg har brugt week-enden til at nærlæse fleres tests på Flatpanels.dk - og tak for super god information :)
Men - jo mere jeg læser, jo mere bliver jeg usikker. Jeg skal have mig et TV med 3D, og jeg havde bestemt mig for at købe Samsung PS50C685 bundlet med film og briller - men jeg kan ikke finde det nogen steder !!
Komplett.dk har fjernet det fra hjemmesiden, og jeg har efterhånden søgt over alt.
Derfor kigger jeg efter altenativer, og fandt Samsung LE46C755 som jeg synes var interessant - indtil jeg læste en kommentar i forummet om at man ikke skulle vælge LCD til 3D. Jeg er også faldet over PS50C490 men det er kun 3D-ready.
Nu aner jeg ikke mine levende råd. :s
Mit budget er 7-9.000,00
Hvad har jeg af muligheder for den bedste handel her?
Eller bedre: Hvor kan jeg finde en Samsung PS50C685??

Undskyld den lange forklaring O-O
Mange hilsener
Michael
Af Mysen
Hvis du kan nøjes med 42" kan du få Panasonis GT20, som er velanmeldt herinde. Der føler sågar et flot 2D billede med.

Ellers kan du vente til c685 kommer tilbage på markedet. Alternativt kan du spare 2000 ekstra op til PS50c7705, eller hvis du tør, den europæiske model ps50c7700 til 1000 mindre.
Af MHC
Hej og tak for det ultra hurtige svar :)

Jeg vil som udgangspunkt helst ikke under 46", og jeg har også PS50C7705 i øjenkrogen - men jeg går først og fremmest efter value for money og da er det sgu svært at finde noget der kommer i nærheden af PS50C685 m. bundle. :((
Den Panasonic du nævner er uden briller, 42" og til godt 9.000,- (hos wupti). Det er ikke en god deal i mine øjne - men det er også fordi jeg vil have mest ud af mine surt tjente penge ;)

/Michael
Af Mysen
Nej, det virker dyrt, men den får nu stadig top anbefaling herfra pga. den forholdsvise lave pris og det gode 2D billede.

PS50C7705 er selvfølgelig dyrere, men du får også PVR funktionen og en (jeg ved ikke hvor meget) bedre billedkvalitet. Og den bundle med shrek filmene følger jo også med til den.

Men hvis det er for meget, så er det blot at vente på c685, for der er ikke et match til den pris. - Men igen, vi kender jo ikke til tests af den, så det kan jo være der er en grund til at den er 3000 billigere end storebror.
Af rcflier
Hej Michael.

Jeg skal hente mit Samsung PS50c685 på tirsdag (om vejret vil). :D

Dét tilbud findes ikke mere - i DK så jeg det kun hos Komplett.

Men flere andre forhandlere har det næstbedste - tv'et plus Shrek pakken.

Altså tv, 3 briller, 3 naturfilm og de 4 Shrek film. :)

Proshop og Computersalg til 9500.-, hos Billigedb 9300.-

Men så kan man måske lige så godt købe 7705 plasma tv'et?

Cheers
Erik
Af PeterD
Er det egentlig muligt at få frække film i 3D og er der nogle der har erfaringer med dette?

Jeg mener..kommer boob'sne ud i hovedet på en :p eller skal man bruge briller?
Af Mysen
Der findes en "This aint avatar 3D" på de forbudte sider på www.

Jeg har ikke lige hentet den, da blå elvere uden tøj simpelthen bare er for mærkeligt. Jeg mener den er i 3D.
Af MHC
Hej igen
Jeg fandt PS50C685 til kr 7.975,00 inkl. 3D pakken.
Jeg har nu hentet det hos befro.dk og fået det sat til. Det er et super fedt TV, og så til den pris!
Registreret hos Samsung så nu venter jeg bare på Shrek filmene :)
Jeg har også set det hos fcomputer.dk, men der kostede det bare 8.600,00.

Med venlig hilsen
Michael