Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af MigSelv
Ifølge link burde den kunne.
Har du husket, at "lukke" (finalize) skiven efter brændning? Ikke lukket brændninger, kan i de fleste tilfælde kun læses af pc.
Der findes dog skiver, der af forskellige drev, bare ikke kan læses.
Min erfaring er, at Verbatim bare virker. Man kan også med fordel nedsætte brændehastighed, dette modvirker fejl.
Af gasolin
Brugte verbatim men have et eller andet problem idet det tog meget lang tid, træk bare fileren over dem der hedder video og audio, i det da jeg prøvede med xp burn kunne den ikke finde min dvd drev og nero 10 lite (gratisversionen) kunne ikke kopiere film på dvder.

Min bærbar kunne godt med lidt besvær afspille dvden
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du bare kopierer filer over på disc'en uden at "lukke" den, så kan du ikke afpille den i en DVD-afspiller.
Brugeravatar
Af MigSelv
En rippet dvd, skal recodes først ( Nero fuld version kan ). Det er ikke sikkert, at filstrukturen passer, hvis filerne blot trækkes over.
Af gasolin
Hvad kan jeg så bruge når xp burn ikke kan finde mit drev og når den gratis version af nero ikke kan bruges til at kopiere film med, det skal helst være gratis (evt hjælp til hvordan xp burn kan finde mit drev.

Har lige geninstalleret win 7 home premium 64 bit og har før prøvet xp burn som kunne finde mit drev.