Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nicklas A
Hey..

Jeg har lige købt Motor Storm 3D rift igennem Playstation Store..

Men da jeg starter spillet op og kommer der til hvor man skal trykke ned for at vælge "spil i 3D" kan jeg ikke få lov til det.

Nogen der ved hvorfor? Kunne det have noget med nogle indstillinger at gøre?
Af Nicklas A
Nej havde jeg ikke gjort.. :)

Nu virker det.
Tak for hjælpen..
Af Jeden
Hvordan ser det ud. Står det godt? Er 3D effekten fed ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Personligt synes jeg, at 3D-effekten som sådan er pæn i MotorStorm 3D, men det lader til at udviklerne har reduceret grafikken, eller hvert fald gjort den mere grovkornet i 3D. Det ses f.eks. på træer og naturen omkring bilerne. Potentialet bliver hvert fald ikke fuldt udnyttet.

Jeg ser personligt mere frem til at prøve Gran Turismo 5 i 3D, når jeg får mulighed for det :)
Af Nicklas A
Synes det ser okay ud, det er også det første spil jeg prøver i 3D så har ikke rigtig noget at sammenligne med, men kan godt se som rasmus skriver at træerne er lidt kedelige at se på og sådan..
Men for 100kr som jeg har givet for det er det sq okay :)

Men ja GT5 glæder jeg mig også til at afprøve når jeg for fingerne i det :)
Af chrfog
3d effekten er lidt anderledes i gt5. den giver mere dybde i spillet. der er ikke så meget, der popper ud i ansigtet på en, men det giver bare mere en fornemmelse af at skærmen er utrolig dyb og der er forskel på forgrund og baggrund osv