Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej
Ved godt at der har været stillet spørgsmål om lige netop de 2 tv før(Samsung UE40C7705 og Sony 40"HX800), Der blev i stedet anbefalet et LG LE850N, hvilket jeg ikke er interesseret i da skærmen er blank (meget lys stue)

Det er ikke et krav med 3D, så det er lige meget med kvaliteten af dette.

Jeg har læst begge test af skærmene her på siden, hvilket kun har gjort det sværere for mig :(

Eller er der et bedre valg end disse, og helst ikke plasma, da jeg gerne vil bruge den til pc-brug også.

Og prisen ca 10.000 kr

på forhånd tak
Frank
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
HX800 har nu også en relativ blank front, som kan genere lidt. C7705 er bedre, men heller ikke helt mat.

Jeg synes de to modeller ligger ret tæt på hinanden mht. billedkvalitet, og jeg synes ikke der er en som fremstår som et klart bedre valg. Samsung har dog optagefunktionalitet, som jeg ved en del har valgt den for.
Af calletv
Hvad hvis valget ligger mellem HX800 eller NX710 i 46". Kan få dem til gode priser, men NX710 er 2800 kr. dyrere.
Af TNT
Tak for svaret.

Var lige i bilka, men deres model hedder 7000 og ikke 7705 er der nogen forskel, kan kun finde 7000 modellen på den engelske hjemmeside for Samsung, og kan ikke umidlbart se nogen forskel på modellerne.
Af lrev 1-2
TNT skrev:Tak for svaret.

Var lige i bilka, men deres model hedder 7000 og ikke 7705 er der nogen forskel, kan kun finde 7000 modellen på den engelske hjemmeside for Samsung, og kan ikke umidlbart se nogen forskel på modellerne.
Hej.
Det er ikke en model fra Samsung DK...nok til at jeg ikke ville købe den.
Måske er der forskel(tuner etc)måske ikke-gad ikke tage chancen.

lrev