Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Esben
Hvis der er nogen herinde som er lune på en af disse skærme, har jeg set U2711 på tilbud hos Dell til 4.686. Tilbuddet står der gælder indtil 21 december.

Hvis 27" er for lille har Dustin sat U3011 på tilbud til 9.995.

Jeg kunne ikke se hvor man ellers kunne tippe om gode tilbud, så jeg håber det er iorden at poste det her i Computermonitors afdelingen. :)

Venlig hilsen
Esben
Senest rettet af Esben 24 nov 2010, 07:27, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er virksomhedskøb du er inde under dér. På deres side for salg til private er prisen stadig 6300 kr. for U2711. Der kræves et CVR-nummer for at benytte deres virksomhedsshop.
Af Esben
Nu har jeg aldrig selv købt noget fra Dell, men når jeg prøver at gå gennem ordreprocessen kan jeg ikke se man skal indtaste CVR-nummer nogen steder. Kun Firmanavn, og der kan man skrive hvad man vil :)
Af HAT
Esben skrev:Nu har jeg aldrig selv købt noget fra Dell, men når jeg prøver at gå gennem ordreprocessen kan jeg ikke se man skal indtaste CVR-nummer nogen steder. Kun Firmanavn, og der kan man skrive hvad man vil :)
Nogle som kan bekræfte dette? Er da lidt fristende...
Af Esben
Nu udløb tilbuddet med 20 % rabat på U2711. I stedet er det erstattet af et nyt tilbud med 25 % rabat, så U2711 nu koster 4686,- frem til 21. december.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ej, det var da lige godt #¤%&¤%&!!

Der blev lagt en bestilling i går hvor den var i 20%. Det kræver vist et opkald til Dell.
Af Esben
Håber de er rimelige og refunderer de 5 % i forskel!
Af Holmez
Yakken, har du modtaget din skærm eller er den på vej? Jeg tænker nemlig også på at bestille skærmen, og vil gerne vil hvad forventet leveringstid er.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den er ikke kommet endnu. Skærmen er jo bestilt til et firma, så jeg kan ikke afklare om alle og enhver kan benytte sig af tilbuddet.
Af Holmez
yakken, tak for dit svar.

På Dells hjemmeside står der leveringstid på 5-7 dage. Stemmer det meget godt overens med den forventede leveringstid på din skærm? Grund til at jeg spørger er, at den meget gerne skal komme frem inden jul (der er selvfølgelig også et stykke tid til).
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Eftersom skærmen ikke er kommet endnu, så er det lidt svært at svare på.
Af Holmez
Jo jo :) . Det jeg mener er, at der står på deres hjemmeside, at man ved bestilling får en ordrebekræftigelse med en mere præcis angivelse af forventet leveringsdato (end de 5-7 dage der står på deres hjemmeside).
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der står det samme i ordrebekræftelsen, som der gør på hjemmesiden. Man får et T&T-nummer når skærmen sendes, så man kan følge den fra Holland, men det er ikke kommet endnu.