Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Micralle
Hey Flatpanels brugere, jeg har lige købt en LG50PK550N i elgiganten til 4999 kr som jeg fik afvide at jeg kunne tage med hjem og teste, og hvis ikke at jeg ville have den alligevel kunne jeg retunere den inden 14 dage. Men jeg stod og kiggede lidt på LG60LD550N i butikken som de har til 12999, og den så virkelig også ud til at være lækker, men kan ikke helt finde ud af om de sidste 10" og lcd frem for plasma er 8k værd?!?

Vil i mene at den er 8k mere værd end den jeg har købt? på forhånd tak...
Af TGD
Hej Micralle

LG 50PK550N til 4999 kr i Elgiganten!??! Det lyder EKSTREMT billigt! Den er billig i forvejen.

Mener du ikke 5999 kr?
Af Shutdown
Du får ikke en meget bedre skærm om så du bruger 20000kr. Billedkvaliteten på LGs PK serie er simpelthen bare iorden. Jeg ville klart beholde den, især til den pris, du har jo sparet 1000kr. ;) Jeg har selv lige fået samme panel, bare en PK760N som jeg er meget tilfreds med.!! Eneste minus er at den godt måtte have været 60" men jeg nægter simpelthen at betale 100% oveni for de sidste 10". Brug de penge du sparer på noget god lyd, en fed bluerayafspiller eller andet lækkert "tilbehør".. 8)
Af Shutdown
Hov, og i mine øjne er plasma klart at foretrække frem for LCD. Men det er jo en smagssag. 8)
Af Micralle
Nej den er skam god nok... torsdag i sidste uge i elgiganten i holstebro havde de en hel reklameblad fuld af kø tilbud som kun gælde for holstebro butikken, og der var der feks. 100 stk. 50pk550N til 4999 kr som jeg lige nåede at få en af.. :D

Men ja det kan godt være at jeg bare skulle beholde den jeg har også købe sådan et sæt for de sidste penge, også er der enda stadig 3k tilbage... :) http://www.cinemagic.dk/shop/harman-kar ... 5484p.html
Af prado
Hey har også lige købt 50pk550n kan det passe man ikke kan blande digital kanaler med "normale" kanaler??