Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af selliah
Hej,
Jeg købte for en uge siden et 46 tommer C8705 fjernsyn fra Samsung i Elgiganten. Men jeg fik på det tidspunkt ikke et 3D kit med selvom det tilbud fra samsung trådte i kraft fra d.8/11. Idag er jeg så inde og se på fjernsynet inde på elgigantens hjemmeside og kan se at det er faldet næsten 1000kr i pris og at det nu kommer med 3D kit. Mit spørgsmål er så om jeg kan gå ind i elgiganten og gøre krav på kittet eller om jeg skal til at give tv'et retur, vente 14 dage på pengene også smutte ind og købe det igen på ny :) Håber der er nogen herinde der ved noget om det da jeg føler mig ret meget snydt ved både at have mistet en pakke til en værdi af 2000kr og samtidig et fald i prisen på 1000 :)
Af mundt
Hey..

Tag din kvittering i hånden og smut ind og snak med dem. De burde have 14 dages prisgaranti...
Af steffenj
At få pengene refunderet er ihvertfald ikke noget problem. Hvor har du købt skærmen? Du skal skam ikke føle dig snydt. Tag en snak med dem du har købt den hos
, de vil jo nok nødigt have en skærm retur pga der manglende 3D kit så det burde de kunne skaffe til dig. Burde være det nemmeste for begge parter. sælger har jo nok
Ikke rigtig noget med prisænsringerne At gøre heller. :)
Af Blicker
Hej
Jeg har også lige købt et fjernsyn i elgiganten for en uge siden,efter at har snaket med dem. har jeg uden problemer fået tilsendt pakken med film og briller.
Af selliah
Undskylder på forhånd hvis dette indlæg virker surt. Meeeeen....
Jeg vandre 2 timer i bus og tog ud til elgiganten for kundeservice ikke kan stille mig direkte om til butikken og intet aner men de siger jeg bare skal ud og hente det. Da jeg så kommer derud står der nok den største joke af en sælger og aner intet og spørger ikke engang kundeservice, sin chef eller nogen andre men nægter med det samme selvom jeg flere gange gør ham opmærksom på at JEG har fået grønt lys af kundeservice til at få det. men alligevel går jeg forgæves og har spildt 4 timer i sne..... Satme sidste gang jeg spilder penge der...... Nu får de lortet tilbage også smutter jeg ned i Hifiklubben og køber tv'et istedet..... SKUFFENDE!!!!!!!! :( :(
Af maskus
selliah skrev:Undskylder på forhånd hvis dette indlæg virker surt. Meeeeen....
Jeg vandre 2 timer i bus og tog ud til elgiganten for kundeservice ikke kan stille mig direkte om til butikken og intet aner men de siger jeg bare skal ud og hente det. Da jeg så kommer derud står der nok den største joke af en sælger og aner intet og spørger ikke engang kundeservice, sin chef eller nogen andre men nægter med det samme selvom jeg flere gange gør ham opmærksom på at JEG har fået grønt lys af kundeservice til at få det. men alligevel går jeg forgæves og har spildt 4 timer i sne..... Satme sidste gang jeg spilder penge der...... Nu får de lortet tilbage også smutter jeg ned i Hifiklubben og køber tv'et istedet..... SKUFFENDE!!!!!!!! :( :(
Se, jeg har det sådan, at når "nogen" lover mig noget, OG at de ikke kan sende det på skrift via mail, så har de reelt set ikke "lovet noget". Jeg er også blevet klog af skade. Om det ville have hjulpet dig i dit tilfælde, er selvfølgelig uvist; men jeg har også erfaring med et mindre godt personale i Elgiganten, når det kommer til disse spørgsmål, og undgår bevist de "helt unge sælgere" medmindre, jeg ved, hvad jeg vil have... Det har så også givet mig nogle ok afslag i pris, når jeg har valgt den unge :) Jeg forstår udemærket dit sure opstød; men om Hifi-klubben er bedre her, skal jeg være usagt; jeg kæmper ligenu med manglende levering på TV (24 dage) fra HK, og de er mildest røv-ligeglade; når jeg henvender mig der...øv