Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af prado
Ja var jo så nået frem til (med hjælp her indefra) at jeg vil ha LG 50pk5550n men helvede så er der ingen der kan lever den :(( så er der andet tv i samme pris ca6000kr 46"-50" jeg burde se efter..
Af FlotFyr
En skam du vil have TV'et nu.. Jeg købte mit for 1 måned siden, da ElGiganten havde det på tilbud til 5999,-

Det kan være de stadig har nogle på lager i enkelte butikker?

Pisse fedt TV forresten, er super glad for mit! GO FOR IT!
Af prado
ja det er ikke så heldig men pengene har ikke rigtig været til det før nu desværre
Af prado
metalgear skrev::( kan se at der er 20 dages lev.tid
Nemlig det der er :(( selvpm der står flere steder at Wupti har den på lager !:(

Har nu skrevet til el-giganten i håb om de har en til at stå et sted, der er også et par steder de regner med den er på lager D3/12 men jo ikke sikkert de får det
Af Mysen
Du kan snuppe 50pk350n...

Eller vente til den kommer tilbage
Af prado
Hey nu er jeg overhovede ikke inde i hvad alt det der står ved de tv betyder, men hvad er forskellen på 50pk550n og 50pk350n ??? er det bare blåtand eller er det over hovede ikke samme billede / skærm ???
Af Thuekr
Panelet er det samme, en af foskellene er at pk350 mangler en dedikeret THX-profil.
Af prado
efter jeg kunne få afslag på 1000-2000kr på div tv i elgiganten idag, blev jeg ved med at snakke med sælgeren som om det kun var 50pk550n der var noget for mig.
Så han endt med at sælge den for 6000kr den stod til 10998kr henter den lørdag glæder mig som et lille barn :)

Hvordan er det med sådan en plasma?
Må den ligge ned under hjem transporten?
hvor længe skal der gå inden man må sætte den til?
og er der andre ting jeg skal tænke over ved opstart?
Af Mysen
Du må ikke lægge den ned under transport. Dvs. Du skal bruge en varevogn eller en stor taxa. Eller en bus.
Du må sætte den til med det samme såfremt den ikke er meget koldere end din stue.
Og så skal du passe på med ikke bruge det samme billede for længe ad gangen ved f.eks. konsolspil, mediecenter eller pausebillede. God fornøjelse og tillykke med købet :)
Af FlotFyr
Mysen skrev:Du må ikke lægge den ned under transport. Dvs. Du skal bruge en varevogn eller en stor taxa. Eller en bus.
Du må sætte den til med det samme såfremt den ikke er meget koldere end din stue.
Og så skal du passe på med ikke bruge det samme billede for længe ad gangen ved f.eks. konsolspil, mediecenter eller pausebillede. God fornøjelse og tillykke med købet :)
Selvfølgelig må du lægge TV'et ned i baggagerummet på en bil, under den betingelse at der bliver kørt fornuftigt..

Du sætter bare TV'et til, søger efter kanaler, skruer ned for kontrasten og ellers læner dig tilbage og nyder det :)

Den mængde retention jeg har oplevet på mit pk550n, er altid blevet væk efter 5-20 minutter maks! Det er vel og mærket efter flere timers brug af samme kanal/film/spil.

Det eneste jeg vil fraråde dig er, at falde i søvn foran TV'et.. man vågner op på en rigtig dårlig måde, med bekymringen om at TV'et er ødelagt :D