Gaco skrev:
HVIS du ikke kan høre summen far Samsung'en ville jeg måske nok tage den. Det skyldes at Panasonicens sortniveau stiger lidt med tiden og at jeg bl.a. af samme grund har lidt mere tiltro til Samsung's billekvalitet. Og så er Samsung's design IMO meget pænere
vil lige knytte en kommentar hertil, nemlig at VT20's sortniveau fra start er synligt bedre end samsungens og at det var sidste år at pana havde problemer med rising blacklevel. de skulle efter sigende have løst problemet så tror ikk du skal regne med dårligere billedkvalitet på VT20.
C7705 er dog heller ikke at kimse af
En kort kommentar til VT20 og konsolspil: Skærmen har en tendens til at være ret modtagelig overfor burn-in i de første timer, så vær lidt påpasselig i starten. Det er også nævnt i vores anmeldelse, men jeg har læst rapporter fra andre hvor det gav problemer fordi man ikke lige passede på i starten.
Skribent, moderator & webudvikler Find information om og sammenlign alle de nye TV i TV-databasen
Ja okay, læste artiklen om burn-in her inde, men skal være på den sikre side, de 200 timer man nævner er det så de 200 timer den er tændt eller efter der kommer strøm på den ?
Man kan også lige køre en break in DVD i 100 timer hvis man er nærvøs for burnin. (Den der viser hvid/rød/grønne og blå farver skiftevis i et par minutter)
Har kørt ca. 100 timer med DVDen nat og dag ( Ja-ja, ved godt nogle siger det er spild af strøm, men vil bare ikke ødelægge husalteret) og har ellers spillet PS3 Formel 1 samt MASSER af FIFA nat og dag på mit Panasonic plasma....UDEN PROBLEMER..UDEN Burn in.
Har aldrig hørt eller set noget om burnin og Pioneer 42" Pioneer508XD og har haft det i næsten 3 år og aldrig oplevet noget..
Overvejer snart at købe nyt tv ved ikke om det skal være samsungs c8705 i 55" eller c7705 plasma i 63"..
Men er i tvivl om hvad der er bedst faktisk at game på, syns billedet tit er skarpere og bedre på et lcd/led end plasma..
Selvom mit tv er perfekt til film tv fodbold så er mit langt fra det bedste når det kommer til gaming.. så er i tvivl om det er bedre til lcd..
folk virker til at have meget delte meninger..?