Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mr. Green
Hej FlatpanelsDK.. Jeg har et lille (måske dumt) spørgsmål da jeg ikke har kunnet finde svar andre steder..

En ven vil sælge sine 2stk Dali Lektor 2 højtalere til mig til en GOD pris :)

Men jeg har i øjeblikket ingen forstærker.. Så tænkte om man kunne tilslutte sådanne højtalere til mit blueray afspiller midlertidigt til jeg har skaffet mig en forstærker???

Det skal siges jeg ikke ved ret meget om højtalere osv. Er bare blevet fortalt at det skulle være nogle rimelig OK højtalere...

Tak for hjælpen..

Mr. Green
Af Mr. Green
Er der nogen herinde der kan fortælle mig noget om Denon DA-500.. Ved godt det er en DAC men er der ikke også noget med om den understøtter diverse lydformater.. For så køber jeg den med det samme :)
Brugeravatar
Af Weissbier
Mr. Green skrev:Er der nogen herinde der kan fortælle mig noget om Denon DA-500.. Ved godt det er en DAC men er der ikke også noget med om den understøtter diverse lydformater.. For så køber jeg den med det samme :)
Det eneste, du kan få ud af den, er stereolyd (=nul surround), men den er til gengæld af høj klasse, så slå til. :)