Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af glacial
Hej

Jeg overvejer at købe dette tv brugt til soveværelset.

Er der nogen der ved hvor prisen burde ligge og er det et ok tv til soveværelset ? :)
Af BrianH
Det kommer jo an på om du har større eller mindre krav til tv i soveværelset end andre steder...

Hvis du ser Playboy Channel, skal det jo være godt :-)

Det skal koste 2000,-
Af glacial
tah, playboy kan man altid se uanset kvalitet :)

2000 var også min fornemmelse så mange tak :)
Af hmenne
Det er en ok skærm med et fint billede jeg købte en der den var ny den model. Og min datter har arvet den og er rigtig glad for den. Men i dag hvor man kan købe en ny LG fra 3500kr og somtider også Panasonics X og C modeller til under 4000 så ville jeg overveje en ny da der også er DVB-C/T mpg4 tuner i de nye.

Mvh Henrik
Af glacial
Jah, det har du ret i men jeg har ikke brug for hd kanalerne, har ikke de store krav til billedkvalitet i soveværelset og har et budget på 2000, så ...

Kan i øvrigt oplyse at vedkommende der har tvét til salg nægter at gå under 2500... Ved ikke helt om det er det værd :-)
Brugeravatar
Af MigSelv
Da jeg skiftede til VT20, solgte jeg min knap 2 år gamle 42PZ800 for 4500 kr. ( nypris 18000 ). Den skærm du vil købe, er vel omkring 3 år gammel, den er ikke i nærheden af en værdi på 2500 kr.
Et seriøst bud vil ligge i omegnen af 1000-1500 kr.
Uanset hvad du vil bruge skærmen til, er den forældet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg er enig. PX7 er den skrabede model og er ikke engang på højde med den ellers roste PX70. Jeg ville også skyde den til at være maks. 1500 kr. værd og ikke mere end 700-1000 kr. hvis den har kanallogoer siddende rundt omkring.

Folk har en ret forskruet forestilling om hvad deres forældede elektronik er værd. Blot fordi man har måttet bløde en anseelig mængde kontanter i sin tid betyder det ikke, at man kan forvente en god pris når man engang vælger at sælge.

Havde det været en nyere PX80, så ville jeg mene at 2500 kr. måske kunne gå an, men igen så skulle den være i mint condition.
Brugeravatar
Af MigSelv
Blot til sammenligning.
En ny 42X20 koster 3660 kr. hos Redcoon.
Af glacial
hmm. Tak for hjælpen :-)

Godt jeg ikke nåede at købe for dyrt :-)
Af glacial
er i øvrigt enig med Yakken. Har kigget efter et brugt tv i nogen tid nu og det er utroligt hvad folk føler deres tv er værd.

De fleste kigger faktisk kun på hvad de selv har givet i sin tid og bruger udelukkende det som vurderingsgrundlag.

så f.eks et Pana 42G10 til 5500,- :)