Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
Ved ikke hvad du mener med at der skulle være noget galt med det. Det er prisen på den model. Nogle tager 9000,- andre 8000, men alle i den omegn
Af Shutdown
Hvis man trækker prisen på briller, film og afspiller fra så koster det tv jo kun 6000kr ;;)
Af allando
Shutdown skrev:Hvis man trækker prisen på briller, film og afspiller fra så koster det tv jo kun 6000kr ;;)
jeg tror vi er tættere på kr. 4000 for selve tv'et....
Af allando
BrianH skrev:Ved ikke hvad du mener med at der skulle være noget galt med det. Det er prisen på den model. Nogle tager 9000,- andre 8000, men alle i den omegn
Jeg tror ikke du har set at det er incl. blu-ray 3D afspiller + 7 3D blu-ray film + 3 par 3D briller + 8 blu-ray film....
Af Colt
pisse irriterende at man ikke kan finde nogen specc's eller så meget som en lille test på tv'et.. Ville enormt gerne vide om det kan afspille film via usb port som fx 50pk760 / 950'erne fra LG kan.. For ja er et kanon tilbud.. men bare ærligt man ikke kan få oplyst præcis hvad man køber til et vis stadie..

"bestilte lg 50pk760n igår" og overvejer heftigt at annullere den handel for dette tv..
Af BrianH
allando skrev:
BrianH skrev:Ved ikke hvad du mener med at der skulle være noget galt med det. Det er prisen på den model. Nogle tager 9000,- andre 8000, men alle i den omegn
Jeg tror ikke du har set at det er incl. blu-ray 3D afspiller + 7 3D blu-ray film + 3 par 3D briller + 8 blu-ray film....

Nej, det så jeg ikke...
Af chrfog
Colt skrev:pisse irriterende at man ikke kan finde nogen specc's eller så meget som en lille test på tv'et.. Ville enormt gerne vide om det kan afspille film via usb port som fx 50pk760 / 950'erne fra LG kan.. For ja er et kanon tilbud.. men bare ærligt man ikke kan få oplyst præcis hvad man køber til et vis stadie..

"bestilte lg 50pk760n igår" og overvejer heftigt at annullere den handel for dette tv..
ellers kan du vel afspille det over blu-ray afspilleren, der følger med? http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-h ... ab=feature
Af Colt
er fuldstændig grøn på hele blueray / 3d afspiller området og alt det nye med hvad man afspille via usb port.. så derfor det var så dejligt nemt at se at lg havde muligheden.. Aner for at være ærlig ikke præcis hvad jeg leder efter for at vide om jeg kan stikke mit usb stik eller eksterne til for at spille mine film ?
Af chrfog
Colt skrev:er fuldstændig grøn på hele blueray / 3d afspiller området og alt det nye med hvad man afspille via usb port.. så derfor det var så dejligt nemt at se at lg havde muligheden.. Aner for at være ærlig ikke præcis hvad jeg leder efter for at vide om jeg kan stikke mit usb stik eller eksterne til for at spille mine film ?
hehe, nej der er muligheder nok. og hver gang man lige ser et nyt tv, så er det lige en lille smule bedre og sådan forsætter det bare. til sidst må man bare slå til :D
Af Colt
har været i kontant med komplett og samsung i dag.. Og denne model skulle være identisk med : http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-h ... cification <-- på samsungs hjemmeside.. den eneste forskel skulle være 3d er tilføjet.. som den eneste i deres 6' serie.. og er en helt ny model... Jeg forhørte mig hurtigt med buzz som der har været lidt tale om med tv'et og samsung gjorde det meget klart at det ville blive hentet og lavet hvis der skulle være nogen beklagelser og at de i den nye serie har gjort sig umage for at løse dette problem.. + lidt ekstra info.. Det 3d tilbud med biller og det sjov.. Får man på den måde at man køber tv'et og får en lille følge liste med på tv'et som giver dig adgang til samsungs hjemmeside hvor man indtaster sit følge nummer og får tilsendt sin lille ekstra julegave.. " http://3dledtv.dk/infocus/shrek-info "

"lille status update herfra" hvor jeg da fik besvaret en del af mine egne spørgsmål.. så nu har jeg også smidt en ordre på denne lille sag.. "komplett solgte ca 400 af den over weekenden her" så håber de har bestilt nok hjem!
Af vanderlay
Nogen der har set TVet (eller 675-modellen) i levende live?

- Hvilken farve har rammen helt præcist? Sort eller sortlilla?
- Vender HDMI-stik nedad?

Jeg synes ikke jeg kunne finde disse info på siden.
Af Colt
glæder mig til se nærmere med den test Rasmus.. for syntes det står godt som et tv vs 950 / 760n fra LG..

et lille side spørgsmål.. vi er enige om at http://www.dustinhome.dk/pd_5010445699.aspx <-- skulle passe fint til hdmi imellem blue-ray / 3d afspiller samt pc and so on.. har ikke helt fået læst fuldt op på hdmi og alt det han og hun.. kun lige fået med at 1.4 nu kan sende frem og tilbage og de har forøet bandwith.. men kan heller ikke finde nogen stede om jeg skal gå han / hun eller han / han.. Håber på lidt hurtig hjælp