Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg købte for godt en måneds tid siden ovenstående tv.

Jeg har været ovenud tilfreds bortset fra en smule retention, som jeg dog mener er til at leve med.

Men nu til mit pludselige problem:
Jeg sad igår aftes og så "Det regner med frikadeller" i 3D sammen med konen og alt virkede upåklageligt.

Da jeg så står op i dag, og vil game lidt på min PS3, får jeg bare en besked med "Intet signal - Kontroller tilsluttede enheds strøm og dens kabeltilslutning, eller kontroller kildevalg".

Jeg har nu prøvet med 2 forskellige kabler og alle 4 HDMI-porte i tv'et, men det er samme besked der kommer. Jeg har også prøvet reset af billedindstillinger på min PS3.

NOGEN DER KAN HJÆLPE???
Det er jo ligefrem en katastrofe når GT5 udkommer næste uge!!!

Jeg har HDMI direkte fra min PS3 og til mit tv.
Af trykkertor
Hold on/off touch-knappen på PS3 inde i 10 sekunder.
Så vil den resette billedindstillinger, du får billede, og du kan gå ind under indstillinger på PS3 og justere opløsningen igen.
Af mundt
Hey. Det lyder til at det er et hdmi problem. Prøv at tage strømmen fra tv'et i et par minutter, måske hjælper det.
Jeg sad forleden og gamede og der forsvandt billedet ind imellem.
Af [email protected]
UPDATE: Prøvede at tage strømmen og så virkede det pludselig igen...

Tak for hjælpen :)
Af HSKS
Du vil højest sandsynligt få samme problem igen.

Mit PS50C7705 har lige gjort det samme indtil flere gange med nogle dage imellem og det eneste der var at gøre var at slukke strømmen som du har gjordt.
Efter at have talt med Jan i Hifiklubben i Randers blev vi enige om at det ikke var kabel/handshake problem for så vil det være der hele tiden.
Og hvis du skukker for billedkilden( i mit tilfælde en Onkyo reciever)kommer den med det samme med beskeden kontroller kabel...Så den kunne se at der var noget på kablet..

Jeg ringede til Samsung Prestige og der blev bestilt nyt mainboard hjem.
Jeg ringede mandag,snakkede med værksted tirsdag og tirsdagen efter var reperatøren der en halv time og så kørte fjernsynet med nyt mainboard.
Samtidig fulgte Jan fra hifiklubben op ved at ringe til mig før det blev lavet og så ville han have ringet efter,men jeg gik lige forbi for at kigge lidt ;) ...men det er da også god kundepleje... :)
Det var rev.1005 board i fjernsynet og det var rev.1016 der blev sat i så der har da været lidt ændringer siden det kom ud...