Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Er netop ved at få etableret et mødelokale på mit job, og her er jeg lidt i tvivl om hvordan setuppet skal laves.

Jeg skal have fat i et 46-50 tommer LED tv, og så kommer den helt store udfordring, der skal være mulighed for at koble trådløst op til tv'et fra en computer.

Er der nogen herinde der har erfaring med hvordan en sådan løsning kan "bygges"? Kan man evt. køre det hele over det trådløse netværk vi har her i huset?

Har i et godt bud på et 46-50 tommer LED TV der ikke koster +20.000, hører jeg også gerne input herpå :)
Af nic92
Er rimlig sikker på du ikke kan få din computers skrivebord op på dit TV trådløst.

Et godt bud på en skærm kunne værer Sony's KDL52NX800 har set den til 14.999,-
Af Søndergaard
Du kan streame skærmbilledet fra din pc til en Philips-skærm i 9xx5 serien. Men om prisen er kommet under 20k er jeg ikke sikker på :(
Af Carlos
Både 7000 og 8000 serien fra Philips i år har denne feature via WI-FI MediaConnect samt trådløs USB-dongle. Det kræver dog et hurtigt trådløst netværk (802.11n). Jeg var nødt til at skifte min gamle trådløse router ud for at få det til at virke. Der vil være en lille forsinkelse i forbindelse med overførsel af skærmbillede til tv'et. Men det vænner man sig til.