Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thuekr
Måske den samme - måske den uden E er med engelsk tuner [freeview], ved det ikke :-)
Af BrianH
Der er umiddelbart ingen forskel, andet end at E-modellen er beregnet til det danske/nordiske marked.

Uden E er det helt sikkert parallelimporteret, men om det betyder andet end at du kun kan vælge polsk som menusprog ved jeg ikke
Af Insany
Så fandt jeg den ret store forskel :D
Den er kun DVB-T, og jeg skal bruge DVB-C, så det kan desværre ikke lade sig gøre, ellers billigt!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Er du sikker på det? På de andre modeller har det ingen betydning om der er E på eller ej. De har alle DVB-C.
Brugeravatar
Af MigSelv
Ifølge pricerunners site, er de da begge udstyret med dvb-c.
Af red_martians
PF har tidligere været franske modeller. De er nok ligegode, men er med meget stor sandsynlighed parralelimport, med deraf ulemper.
Af Insany
yakken skrev:Er du sikker på det? På de andre modeller har det ingen betydning om der er E på eller ej. De har alle DVB-C.
MigSelv skrev: Ifølge pricerunners site, er de da begge udstyret med dvb-c.
De skriver da kun DVB-T på pixmania ?
Af Insany
red_martians skrev:PF har tidligere været franske modeller. De er nok ligegode, men er med meget stor sandsynlighed parralelimport, med deraf ulemper.
Hvilke ulemper er der tale om (:?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
I kan ikke antage at diverse prisdatabaser eller sælgernes internetsider har 100% korrekte oplysninger.