Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af qstR
spørgsmålet lyder;

hvilken 19" fladskærm med 2 ms er bedst?

Samsung Syncmaster 940BF

Acer AL1951Ds

LG L1970HR-BF

Philips 190X7FB

Samsung SyncMaster 931BF

ViewSonic VX922

de ligger alle sammen i området 2000-2300 kr.
men hvilken er bedst? den skal bruges til at spille på, film, men ellers bare hverdags brug :) farve gengivelserne skal være gode..
eller rettere sagt; hvilken er bedst?

umiddelbart hælder jeg lidt til 940BF, da det faktisk er den billigste pt?
men hvad siger I?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg holder stadig på VX922 som den hurtigste skærm på markedet, hvilket jeg også har været lidt inde på i nogle andre tråde.

Det betyder naturligvis ikke, at de andre er decideret langsomme, men VX922 er i mine øjne stadig kongen.

Philips og LGs hurtige paneler mener jeg generelt er lidt langsommere - også selv om de har samme responstidangivelse.

Samsungs skærme lider lidt under Overdrive sløret, hvilekt jeg synes placerer dem lidt under VX922, der har lidt bedre kontrol over Overdrive systemet. Acer'en har jeg ikke prøvet.
Af Kimmo69
Hvis jeg skal have en skærm der er god til gaming, altså er ret hurtig, men samtidig har en god billedkvalitet, så jeg kan nyde den gode grafik i fulde drag, hvilken skærm skal jeg så have fat i?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Billedkvaliteten er den samme på alle modellerne. Du kan vælge hvilken som helst af de ovenstående modeller hvis det skal være 19" - hvis det ikke skal det, så hører dit spørgsmål ikke hjemme i denne tråd.
Af Kimmo69
Men det skal det :) Tak for hjælpen... Så tror jeg bare jeg snupper den hurtigste...