Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Klopf
1. Kan det holde?
2. Hvorfor hedder det et LCD beslag/ophæng. Virker det ikke til plasma?
Af Henrik T
Nogen der har prøvet dette??

Har det originale Samsung liggende som jeg endnu ikke har brugt. Det kostede kr. 1190,- så hvis man istedet kunne bruge dette til 50"7705 vil der jo være noget at spare.
Af Mysen
Jeg kender ikke dette præcise beslag, og jeg ejer selv det originale fra Samsung. Jeg så i en tidligere tråd, at det ikke virker som den samme kvalitet som Samsungs originale, og man skal i hvert fald undgå at benytte "trække-ud-funktionen", da tvet faldt af væggen. På det originale beslag låses tråden fast og man skal vrikke tv'et opad, for at få det fri fra væggen.

Hvis man ikke skal bruge trække ud funktionen til eksempelvis USB afspilning, så skulle det da hænge godt nok.
Af skalleking
tror at på den fra samsung kan wire strammes, men det tror jeg ikke den fra aldi kan, derfor er det nok bedst at have huller i 400X400.... men hvorfor skulle den ikke holde?? den kan bære op til 55 kg. langt over min 46".. men jeg har købt den og monterer i næste uge
Af Mysen
Så må du lige vende tilbage med en minianmeldelse. Jeg tror der er mange Samung købere, der ville være glad for at kunne spare knap 1000 kr.

Wiren på Samsung kan strammes, men den vigtigste forskel, tror jeg, er de beslag der skrues på væggen. Det er dælme smart at wiren låses fast på den måde, så man uden problemer kan vippe sit tv 15-20cm ud uden at frygte, at det falder ned.