Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af phytoplankton73
Hej, jeg overvejer at købe en mediestreamer til min Pana G20 men jeg har ikke rigtig styr på hvilke mærker og modeller der er aktuelle på markedet lige nu.

Kunne jeg ikke få nogle af jer til at komme med nogle forslag jeg kan kigge nærmere på. Det vigtigste er kvalitet i afspilningen af video og bred understøttelse af formater, gerne inkl .cbr (billed container format) og .iso
Af Bliss
Hvis du har planer om at streame Full HD trådløst så glem det, det bliver aldrig ordentligt, der er muligvis nok båndbredde, men det eliminerer ikke problemet med at alle trådløse netværk taber pakker.

Hvis du alligevel vil køre kablet forbindelse så har western digital lavet nogle glimrende produkter, ved ikke hvordan DNLA-funktionen er på G20, men det er også en mulighed.

Fordelene ved at lade din computer decode materialet er at du hele tiden kan opdatere codecs, noget som producenterne af diverse streaming-udstyr ikke er for gode til. F.eks vil jeg tro at der allerede nu er problemer med visse mkv-filer
Af metalgear
hej
kan jeg købe en media afspiller der kan afspille 3d film.jeg har tænkt at koble en harddisk med 3d film til afspilleren.kan den købes.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
PS3 er nok det mest oplagte bud på en medieafspiller i dén kategori lige nu.