Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HejBørgeHej
Hej folkens

Er dette LG 50PK350 plasma-TV et godt TV?

http://www.pixmania.com/dk/dk/5090013/a ... pk350.html

Jeg synes selv, det lyder lovende.

Dejlig stort, Full HD, 3.000.000:1 kontrast osv.

MEN.. Har det en DVB-C boks indbygget, så jeg kan tage digitale kanaler?
Jeg kan ikke finde det under information, men de skriver dog, og jeg citerer: "Den er udstyret med en digital HD tuner.."

-Det må vel betyde, at den godt kan tage digitale kanaler, eller forveksler jeg to forskellige ting nu?

Hilsen HejBørgeHej.
Af BrianH
De har et udstillet i computercity ved Nordhavn Station, hvis du kommer på de kanter. Man kan ikke regne med deres indstillinger, men mit indtryk er at billedet er detaljeret, men mørkt og lidt mat.

Glasset på skærmen er dog enormt blankt, så det nærmest er som at se i et spejl, når man ser det i butikken. I en mørk stue har man selvfølgelig ikke det problem
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ville holde mig langt væk fra Pixmania hvis jeg skulle bestille et TV. Du kan nok google dig til en masse triste historier om firmaet, som vil få dig på overbevist.
Af Mysen
Og så var det måske en idé at vælge en nordisk model, så du ikke misser den danske service. Selv om den er dyrere. dvs 50PK350n med det "n" til sidst.

Jeg har en ven, der skiftede en Pana PX70 til denne. Panasonic'en kostede 12000+ for 3 år siden for 42", og han synes at dette tv er bedre.

Og der er DVB-C tuner i.
Af causelessmeteor
det er et udmærket tv, men desværre har det ret meget glans på skærmen, det ved jeg for har den mindre model og det bliver mere end irriterende end du kan forestille dig...

og har dårlige erfaringer med pixmania, i stdet vil jeg anbefale dig dette tv: http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -plasma-tv

Det er betydeligt bedre og koster kun en lille smule ekstra og så har de fri levering:-) Og hvis der skulle være problemer med tvet, så er det altid nemmere bare at komme ud med det til el-giganten end at skulle kæmpe med pixmania, som i øvrigt kan trække ud i langdrag.
Af causelessmeteor
Jeg har meget bedre erfaringer med el-giganten end pixmania, hvor jeg har 20+ køb og el-giganten 20-30+ køb
Af causelessmeteor
Men et godt råd er at selv se tvet med egne øjne og bedømme... så tag et smut i el-giganten og bedøm de 2 modeller:-) De har begge 2. det havde de sidst jeg var derude for et stykke tid siden.