Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Shutdown
Det lyder lækkert, bor du evt i nordsjælland/kbh så man kan få en fremvisning.?
Af Sir Spamalot
Jeg har et 50PK760. Det kører superb ved 24fps. Ingen hakken eller flimmer overhovedet.

Ingen grund til panik. Læs Rasmus' anmeldelse af 50PK950 igen. Her står det hele.
Af Ratmadsen
Sir Spamalot skrev:Jeg har et 50PK760. Det kører superb ved 24fps. Ingen hakken eller flimmer overhovedet.

Ingen grund til panik. Læs Rasmus' anmeldelse af 50PK950 igen. Her står det hele.
Dette gælder også for &=pk550n :D
Af Shutdown
Nu har jeg så købt en PK750N til 5798 inkl levering (demo), den skulle komme torsdag. :) Jeg ville lige høre om jeg kan bruge indstillinger fra testen af PK950 som rasmus lavede, altså "kalibrering"/billedjustering.?
Brugeravatar
Af MigSelv
Yankee skrev:
MigSelv skrev: Hej
24 hz understøttes ikke af 720p.

Nej, men nu nævnes det jo også at det IKKE er en Bluray, der kører, men en "blanding af DVD og HD" - hvad det så end er. Det vil vel altid køre 50/60Hz.
Mit svar tager ikke udgangspunkt i inputvalg, men er et svar til signaltab i hdmi splitter.
Læs kommentaren jeg svarer på, hvor der diskuteres hakken og 24hz v. hdmi splitter og 720p.
Af Shutdown
Nu fik jeg så det pk750n ind af døren og det var jo en demomodel. Men vedkommende der har pakket det ned har da ikke tænkt sig om, det ene hjørne af glasset var flækket, og det ene hul/gevind til vægbeslag var flået fra hinanden, en del af fjernsynets bagbeklædning var bøjet. :( Alle de flamingostykker der skulle holde tv på plads i den store papkasse var ødelagt og lå bare tilfældigt i kassen som der forøvrigt var flere huller i og hvor bunden næsten var gået ud. Fragtmanden der kom med det havde det liggende ovenpå nogle europapaller. Nå men det ryger selvfølgelig retur nu hvor jeg og konen har brugt tæt på 2 timer med at pakke det bare nogenlunde ind igen. ØV !:( . Det gode er så at jeg får en PK760N til 6700kr istedet ;) , 1000kr i rabat er da også noget, selvom jeg prøvede om ikke jeg kunne få den uden ekstra beregning. Gav jo oprindeligt 5700kr for den PK750N (Demo) men skulle så have 1000kr ekstra op af lommen.
Af Colt
vil meget gerne høre hvor du køber tv'et til de penge ?? for er jo godt og vel 1000kr under priserne jeg kan finde hos nogen forhandlere når vi taler "N / Nordic" versionen ?? Sikker på det er N versionen vi taler om ?? og er den nye 760 så også en demo eller hvordan ??
Af Shutdown
Nej, men det er som "kompensation" for arbejdet med det ødelagte demo tv jeg fik . Og du har helt ret i at jeg får min nye 760N 1000kr under billigste pris. Min handel er foregået hos wupti. ;)