Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fredebp
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor You See ikke har etableret adgang til at modtage mere end DRs HD kanal i stort set hele København City.
Det er det svar jeg får, når jeg søger på deres hjemmeside, også selv om jeg allerede modtager deres kabel TV-signaler..
Kan du sige noget om, hvorvidt de har planer om at ændre dette, da jeg godt kunne tænke mig deres 6 betalings-HD kanaler, eller dækker deres seneste udspil per 01.12.2010 dette ?
Af Fredebp
Så vidt jeg kan se, bliver der kun tale om, at der per 01.12.10 bliver åbnet op for 2 yderligere HD kanaler fra henholdsvis Sverige og Tyskland og igen yderligere et par stykker per 01.03.11.
Men jeg får fortsat ikke adgang til de 6 HD kanaler, jeg gerne ville have i dag, og som andre tilbydes, nemlig eksempelvis Discovery, Animal Planet, National Geografic, EuroSport og andre.
Venlig hilsen
Frede
Af Fredebp
Det er jo lige det jeg IKKE kan da jeg bor i Magstræde, København K. og det gælder for de fleste andre gader i City.
Mærkeligt !!!
Af lunddal
Det lyder underligt det du skriver. Mange i city kan selvfølgelig vælge mellem de kanaler som YouSee udbyder.

Har du kun grundpakken? For så er det årsagen, da det kræver mindst mellempakken for at kunne abonnere på ekstra kanaler.

Til foråret vil det dog blive muligt også for grundpakkekunder.
Af Fredebp
Jeg har YouSees store pakke leveret via kabel.
Når jeg tjekker adressen og flere andre i City på YouSees hjemmeside, får jeg blot at vide, at de ikke kan levere, men jeg kan selvfølgelig blive skrevet op som interesseret.
Af lunddal
Fredebp skrev:Jeg har YouSees store pakke leveret via kabel.
Når jeg tjekker adressen og flere andre i City på YouSees hjemmeside, får jeg blot at vide, at de ikke kan levere, men jeg kan selvfølgelig blive skrevet op som interesseret.
Deres bestillingssystem ser ud til at være i kludder. Ring evt. til dem i stedet for.

Men HD pakken giver vel ikke meget mening mere (og udgår som nysalg inden længe), da du fra og med senere i dag vil kunne se en del af kanalerne gratis, og de resterende kan tilkøbes via Favorit.
Af Fredebp
Det er den samme besked jeg får, når det lykkes at trænge igennem telefonisk til YouSee.
Så vælger blot at leve uden, men det kunne da alligevel være lidt sjovt, at få en god forklaring.
Af Michael B.
Jeg har helt mistet kanal 5 og så også kanal 5 hd, jeg har mellem pakken og jeg har fået de andre hd kanaler.

Andre der mangler den kanal?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Yousee har omlagt deres kanaler. Lav en ny søgning.
Af Fredebp
Har set, at kanalerne er omlagt, men hvad er det for en ny søgning, jeg skal lave ??
Af Remmerboy
du ved vel godt hvordan man søger efter tv kanaler?
det er det du skal, hvis du skal finde de omlagte kanaler.
medmindre kanalerne har byttet plads (de kanaler du har tilrådighed), så kan du gå dine kanaler igennem og ændre på pladsen.
med kanal menes der tv-kanal og ikke en flod-kanal
Af Fredebp
Hvor morsomt.