Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Så lige i reklamerne idag,
at elgiganten køre med et tilbud på Vt20.
Til 13000kr fra den 18 til og med den 20, er det et slå til tilbud ?
eller vil i andbefalde at ligger cirka 2000 kr mere og så købe det hos Hifi klubben ?

Vil jo gerne ha det så billigt som muligt self,
men ikke hvis man går alt for meget på kompromi ved servics og skader på fjernsynet.
Af Mysen
Slå til...
Af Jeden
Slå til vil jeg også sige
Af maskus
Jeden skrev:Slå til vil jeg også sige

Pas nu på, er der to par 3d-briller med? Elgiganten har altså solgt en del skærme uden brillerne. Dvs 13000 kr for skærmen og formentlig et par tusinde ekstra for brilllerne... Så er det altså samme pris som i hifiklubben, hvor der er 2 par briller med.

I annoncen står der, at man kun behøver en 3d-bluray afspiller for at se 3d film, så man kunne fornemme, at der måske er brlller til?!? Dog er det også lige værd at nævne, at man selvfølgelig også skal have 3d-film og hdmi-kompatible kabler, så tjek lige inden købet...
Af ThomasD
maskus skrev:
Jeden skrev:Slå til vil jeg også sige

Pas nu på, er der to par 3d-briller med? Elgiganten har altså solgt en del skærme uden brillerne. Dvs 13000 kr for skærmen og formentlig et par tusinde ekstra for brilllerne... Så er det altså samme pris som i hifiklubben, hvor der er 2 par briller med.

I annoncen står der, at man kun behøver en 3d-bluray afspiller for at se 3d film, så man kunne fornemme, at der måske er brlller til?!? Dog er det også lige værd at nævne, at man selvfølgelig også skal have 3d-film og hdmi-kompatible kabler, så tjek lige inden købet...
Takker for rådet, det vil være en go detalje at kigge efter,
for hvis brillerne følger med, vil det jo efter signe være et røverkøb.
Blu ray og kabler har jeg tænkt mig at skaffe, skal bare lige finde det rette surround sæt.