Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tom81
Hejsa, jeg er ganske ny her, og spørgsmålet har sikkert været oppe mange gange før. Men da jeg ikke rigtig ved så meget om LCD-skærme spørger jeg igen.

Jeg søger et LCD-TV i str. 37-40'' i en prisklasse 10.000 - 13.000 kr.

Er der nogen der har nogle gode forslag?? Det skal bruges til Xbox360 og film.
Jeg har kig på et Fujitsu-Siemens V40 med HDCP. nogen af jeg der måske kan fortælle mig vigtigheden af HDCP??

MVH Tom
Af Paw Jørgensen
I dét prisleje synes jeg du skal se efter TOSHIBA.. Man for rigtig meget for de penge man giver og det er en TÆSKE god skærm Z66 Der er også en efterfølger men koster 2-4000kr. mere... 69P mener jeg den hedder..
Af tom81
Mange tak for hjælpen, jeg har bestilt sådan en 37WL66Z fætter fra laptops.dk til 9500 kr nu.

I øvrigt en rigtig god service jeg fik der. bestilt i går, modtaget idag. lækkert.
Af tom81
Da jeg går i skole i kbh til hverdag, og så kun er hjemme i weekenderne fik jeg først set mit nye TV idag.

Jeg kan så se bagpå At modellen er en "37WL66Z s"

At der står "s" - altså med småt bagved, betyder det at det er den lidt nyere, ringere model som jeg har læst om.

Det jeg har læst var at et 32WL66ZS er ringere end et 32WL66Z, eller er jeg galt på den? Er det det samme med en 37'' ???

Eller betyder det lille "s" bagpå mit fjernsyn bare at det er fordi det er sort??

Jeg er lidt fortvivlet, for billedet er ellers super godt ;-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvorfor fortvivler du hvis billedet er godt? Er det ikke ligegyldigt hvad s'et står for hvis du er tilfreds med skærmen? Vil du da sende det retur igen (for egen regning) og finde en måske dyrere model et andet sted der ikke hedder "s" hvis det viser sig at der er en marginal forskel på de to?
Af tom81
Nej altså, jeg bestilte jo bare det fjernsyn fordi det skulle være rigtig godt. altså jeg bestilte en model,og har måske fået en anden.. Måske det er marginalt bedre eller dårligere...

Jeg ville egentlig bare gerne vide hvad det er jeg har fået mig :-) og jeg kan jo altid hvis det er, brokke mig til sælgeren og sige at jeg ikke har fået det jeg har bestilt.