Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nve
Nej du har ret i at jeres liste kan være anderledes end mit ønske men det skal tages som et udgangpunkt istedet for jeg skal lave det hele.

Mvh
Nve
Af Mr.Banana
Hej Thure
Jeg har ikke den valgmulighed i menuen på mit C8705.
Er det det samme tv vi har?

Med hensyn til kanallisten bliver det vel det samme om du skal flytte rundt på min sortering eller den du har nu. Du kan jo lige bruge 20 minutter på den du har og så gemme den på en usb, så har du den til senere brug.

Er der andre C8705 ejere der har fået det lille billede til at virke med You See efter den seneste opdatering?
Af Thure Jensen
Det er et 46c8705 jeg har og jeg har billed i det lille vindue når jeg trykker på guide på fjernbetjeningen. Kører udelukkende digitale kanaler fra yousee i odense. da jeg opdaterede resatte fjernsynet sig til fabriksstandarn og jeg importerede kanallisten og måtte instaste mine indstillinger på ny.
Billedet er bdre både på 3d og 2d.. kom fra ver.2003
Af Mr.Banana
Det er sgu da noget underligt noget. Jeg har YouSee i Glostrup.
Af Tazzyted
Thure:
Det jeg hører dig sige er at efter du opdaterede til ver 3003.0 fra den 9 November, så virkede det lille tv billede i EPG Guide??

Jeg har selv opdateret mit 8705 og har Stofa og der virker der ikke på nogen måde! !:(

BTW andre der oplever problemer med EPG'en er for "langsom" til at opdateres så den ikke har vedhæftet den rigtige program tittel på når programmet starter? det vil sige den stadig hedder det foregående program hed....??

Tazz
Af Thure Jensen
Tazzyted skrev:Thure:
Det jeg hører dig sige er at efter du opdaterede til ver 3003.0 fra den 9 November, så virkede det lille tv billede i EPG Guide??

Jeg har selv opdateret mit 8705 og har Stofa og der virker der ikke på nogen måde! !:(

BTW andre der oplever problemer med EPG'en er for "langsom" til at opdateres så den ikke har vedhæftet den rigtige program tittel på når programmet starter? det vil sige den stadig hedder det foregående program hed....??

Tazz
Det er korrekt og det er første gang det har viket på yousee. Det med at guiden ikke opdatere hurtigt nok har jeg også.
Af Gil
Jeg tror kun man kan køre en fuld scan når opsætningen er blevet slettet ifm. en firmware opdatering?
Jeg kunne ihvertfald ikke vælge andet end Hurtig, da jeg sad og pillede ved det igår (55C8705). Vil helst undgå at slette opsætningen endnu en gang.
Af Tazzyted
Thure:
Okey og det virkede efter opdatering uden du ellers havde gjort noget? så var der bare lige pludselig billede på inde i EPG?

Har du også problemer med EPG og opdaterings hastigheden? Oplever du det samme som jeg med at dine optagede programmer så får en forkert tittel når de er optaget og ligger inde i dit kartotek? Alle mine optagelser har en forkert tittel inde i mit kartotek. De har allesammen titlen på programmet lige før det aktuelle program som blev optaget og det er fordi kan jeg se når jeg holder øje med det at, EPG'en først får "besked" om at skifte tittel på udsendelse 2min inde i udsendelsen og der er fjernsynet gået i gang med at optage med forkert tittel !:( er det også det du oplever??
Af Thure Jensen
Okey og det virkede efter opdatering uden du ellers havde gjort noget? så var der bare lige pludselig billede på inde i EPG?

Har du også problemer med EPG og opdaterings hastigheden? Oplever du det samme som jeg med at dine optagede programmer så får en forkert tittel når de er optaget og ligger inde i dit kartotek? Alle mine optagelser har en forkert tittel inde i mit kartotek. De har allesammen titlen på programmet lige før det aktuelle program som blev optaget og det er fordi kan jeg se når jeg holder øje med det at, EPG'en først får "besked" om at skifte tittel på udsendelse 2min inde i udsendelsen og der er fjernsynet gået i gang med at optage med forkert tittel !:( er det også det du oplever??
Ja det lille billede i epg var der bare uden at jeg har gjort noget. Nu optager jeg ikke meget men ser tit at man går ind for at se hvad det er for et program og så skriver den det der lige er afsluttet. Det kan man også opleve når man bruger info tasten, at den skriver programmet der er afsluttet.
Af Tazzyted
Kan jeg lokke dig til at lave en test for mig Thure?
Hvis du også siger du også har problemer med for langsom EPG. Gider du prøve at time et program fra EPG, så den er valgt derinde og så fortælle mig om du får den rigitge tittel på programmet....

Jeg har nemlig hørt at problemet ikke skulle være der med Yousee?? Er i dialog med Samsung teknisk support :)
Jeg synes godt nok det er underligt med det der lille billede i EPG at det lige pludselig er der....
Af Thure Jensen
Tazzyted skrev:Kan jeg lokke dig til at lave en test for mig Thure?
Hvis du også siger du også har problemer med for langsom EPG. Gider du prøve at time et program fra EPG, så den er valgt derinde og så fortælle mig om du får den rigitge tittel på programmet....

Jeg har nemlig hørt at problemet ikke skulle være der med Yousee?? Er i dialog med Samsung teknisk support :)
Jeg synes godt nok det er underligt med det der lille billede i EPG at det lige pludselig er der....
Jeg havde jo opdateret firmware som det eneste.
Jeg skal prøve at lave en optagelse,
Af casiraghi

Tazz
Samme problemer på Stofa, intet billede i EPG guide og titel også forkert..
Af Tazzyted
Super Thure jeg glæder mig til at høre resultatet!

Casiraghi: JA desværre er dette er velkendt problem for Samsung sammen med Stofa (måske også Yousee) og de arbejder meget på sagen, jeg er i ugentlig dialog med deres tekniske chef i DK dog uden det store held endnu, men han tager det meget seriøst, men de har bare ikke en løsning på det endnu. Men gør dig endelig den ulejlighed at ringe til dem også, jo flere vi presser på.... Det kan efter min mening ikke være rigtigt at et tv i den klasse har fejl fra producneten af fra start og det ikke er løst endnu!
Af Tazzyted
Har netop haft min ugentlige snak med Samsung :)

De kunne fortælle mig at i forbindelse med C8705 modellen og andre lignende modeller med EPG, ved de at der er problemer med Stofa når vi snakker det lille billede inde i EPG'en. Det vises ikke med Stofa udelukkende fordi Stofa bruger nogle andre ikke understøtter signaler som ikke kan bruges sammen med den funktion. Dette er vist ikke tilfældet hos Yousee ;;) men kun hos Stofa fordi de åbenbart ikke bruger standarden.... FLOT!