Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels ;)

Jeg vil gerne have et fjernsyn der virkelig blær, men også rigtig god billedkvalitet (som alle nok vil have.)

1 - Jeg vil gerne have et fjernsyn der ser virkelig godt ud, både design og billedmæssigt.

2 - Jeg vil gerne have et fjernsyn der kan følge med når jeg spiller Ps3

3 - det skal også være rigtig god til blu-ray film, og giver en god oplevelse.

4 - det skal ikke være 3D fjernsyn, da jeg synes det er plat og får hovedpine af det.

Jeg har en ven der vil sælge mig et Philips aurea for omkring 12000kr.

Men jeg vil gerne hører jer, hvad i synes jeg skal købe, da jeg har omrking 16000kr til rådighed :)

Med venlig Hilsen
Mads Oliver
Af BrianH
Hvis jeg havde et Philips aurea, ville jeg også gerne sælge dig det for 12.000,- :)
Af BrianH
Ja, med mindre det er 50 tommer, og selv da er det for meget for et "forældet" tv. Ikke fordi det ikke er godt, det er bare ikke bedre en de nye til det halve
Af MadMartigan1978
Jamen hvis jeg var dig, vil jeg nok købe et Samsung UE40C9005.

Du skal nok strække dig lige over 16.000,- men hvis du trykker på de rigtige knapper, kan du nok få det til en god pris et sted..
Af Prince*abubu
Hvad siger til, hvis jeg brugte penge på et

Philips Cinema 21:9?

Ville det kunne følge med på spil, og er det pengene værd (billedkvalitet-mæssigt) her tænker jeg på den sorte farve osv
Af THM
nej sort er ikke så dyb på den, ellers et udmærket billede, dog ikke helt i top. har du læst Rasmus's anmeldelse af den?
Af THM
jeg har iøvrigt set to eksemplarer af samsung UE C9005, ingen af dem var lige, den ene mere oval end den anden :D utroligt med så åbenlyse fejl i den prisklasse ::l
Af BrianH
PS. Sort er ikke en farve, men mangel på farve :-)
Af Prince*abubu
Jeg har kigget en del på philips 21:9 og læst hans anmeldelse af den. Synes bare der er enkle ting jeg gerne vil vide lidt mere om. Som

- Kan den stadig følge med hvis man spiller spil på den?

- Er den mangel på sort gengivelse eller hvad det var, noget der kan irritere den almindelige bruger, eller er det mere "eksperterne" der kan se det?

- Hvis man ser almindelig tv "Som tv2" kan man stadig se det i 21:9 format uden at det bliver et fuckt billed? for gider ikke have et hverdags fjernsyn, hvor man bliver nød til at sætte den i den forkerte format, den egentlig ikke er beregnet til.

Tudsind tak for jeres response, er jeg virkelig glad for. (og undskyld for mine tåbelige spørgsmål, vil bare gerne komme hjem med det rigtige :) )

Mvh
Mads Oliver
Af lennon
Formoder du vender tommelen nedad mht design på Panasonic VT20 ? - men den skodder samtlige LCD/LED på rå billedkvalitet . Og man kan jo bare lade være med at bruge 3D funktionen.
Af Prince*abubu
Jamen ja, synes ikke den siger mig noget i designet, og min bror har den.

Ved godt den er noget af det bedste på markedet lige for tiden, men vil gerne have noget der er lidt mere spark i.

Som min ven der vil sælge mig philips aurea 2 (pfl9903) til 16000, men den er alligevel snart et år gammel, og kan ikke finde ud af om den er det værd eller om den overhoved er god til at spille på og se god billedkvalitet
Af Sponk
Om du kan lide 3D eller ej, burde du vælge 50VT20, som er det bedste tv på markedet i dag, uanset vi snakker 3D eller ej.