Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Scoppy
Man plejer at kunne finde info på UK siden. Men den er åbenbart ikke opdateret.

1. Title
2010 model Firmware for self-upgrade
2. Applicable Model
UE**C6, 7, 8 Series
3. Carrier or Corporate Customer
Open Market
4. Description
T-VALDEUC-3001.1
Yahoo Wiget/Premium VOD

Så hvad den gør ikke nemt at forudsige.....

Men det ser dog ud til at være en downgrade, da nummeret er lavere end den forrige.

Hvis man er lidt habil i det tyske, så er der nogle diskutere det her.

http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-15420.html
Af Scoppy
Så er der kommet ny release igen - igen .

http://org.downloadcenter.samsung.com/d ... 3002.1.exe

Denne gang er versionsnummeret i det mindste blevet højere.

Desværre så siger description ikke så meget

1. Title
2010 model Firmware for self-upgrade
2. Applicable Model
UE**C6, 7, 8 Series
3. Carrier or Corporate Customer
Open Market
4. Description
T-VALDEUC-3002.1

Fix the Latch-up when 3D Optimisation selected.
Af Thure Jensen
Denne version 3002.1 laver en total reset af fjernsynet, så derfor eksporter din kanalliste så du ikke skal lave den forfra. Alle andre indstillinger er det en god ting at skrive ned da de også skal gøres igen :(( . Den sletter også dine login til internet delen.
Jeg synes at 3D visningen er blevet meget bedre (testet med Monster house 3D)Jeg synes meget af de skygger som har været der er forsvundet.Kan ikke sige om billeddet generelt er ændret en smule, men dynes det.
Af Scoppy
Thure Jensen skrev:Denne version 3002.1 laver en total reset af fjernsynet, så derfor eksporter din kanalliste så du ikke skal lave den forfra. Alle andre indstillinger er det en god ting at skrive ned da de også skal gøres igen :(( . Den sletter også dine login til internet delen.
Jeg synes at 3D visningen er blevet meget bedre (testet med Monster house 3D)Jeg synes meget af de skygger som har været der er forsvundet.Kan ikke sige om billeddet generelt er ændret en smule, men dynes det.
Jeg ved ikke hvilket version du opdaterede fra men jeg gik fra den forrige 3001.1 og her fik jeg ikke resat mine settings. Men som jeg skrev tidligere, så fik jeg det, da jeg installerede 3001.1 opdateringen.
Af Tazzyted
Ny version....

Skulle forbedre følgende:

Fix the judder issue on 3D smooth mode for PDP.
Apply new ePOP for Nordic T2. (nogen der ved hvad dette betyder)
DTV not displayed after Expert pattern setted.
PVR stopped when widget of TF1 channel start. (og dette)
Apply additional requirement for Canal Digital.
T2 signal cann''t search on Nordic country. (og dette)

Nogen der allerede har lagt den på og kan komme med deres oplevelser?
Af Gil
Har den på, kan ikke se nogen forskel. Slettede heldigvis ikke opsætningen.

Mini-tvbilledet i Guiden virker STADIG ikke på Yousee.. ;-(
Af nve
Jeg har lige opdateret mit c8000 og fundet ud af hvis du køre en full scan (testet med yousee og dvb-c) virker mini billedet i guide. Virker ikke med quick scan og har ikke prøvet network scan.

Er der forresten en venlig bruger derude der kan hjælpe mig, glemte at tage en backup af kanal listen så hvis du har en kanal liste fra en yousee fuld pakke liggende må du meget gerne sende mig en PM.

Mvh
Nikolaj
Af Thure Jensen
Er ikke sikker, men har læst at ePOP mode for T2 skulle være en opdatering til de nye tunere DVB-T2. det er de begyndt med i sverige og flere andre steder som test.Det forklare også den fejlmelding de har rettet omkring søgning på T2 i nordiske lande.
Af Mr.Banana
Hej nve
Nu er jeg ikke hjemme ved mit tv lige nu. Men umiddelbart kan jeg da ikke huske at man kan vælge disse scanninger på c8705 modellen. Kan godt være at jeg husker forkert. :s
Er der nogen der har prøvet denne scanning og fået det lille billedet til at virke?
Synes nu at det lyder underligt at en anden form for scanning skulle kunne få det frem. 8)
Af Thure Jensen
Da jeg opdaterede til version 3002 gemte jeg kanallisten på en usb og importerede den igen. Jeg har ikke lavet nogen ny søgning og mit vindue i kanalguiden virkede derefter for første gang. Har yousee på et 46c8705 i odense.
Af thhv
Jeg kan bekræfte at frimware 3003 sletter alle indstillinger og kanaler på et C6715 tv. Men det var meget godt for så opdagede jeg at BOXER viser næsten alle kanaler gratis frem til d. 14/11 :)
Af nve
@Mr.Banana inden under auto scan kan du vælge det som det første default står den til network.

@Thure Jensen Kan jeg lokke dig til at sende din kanal liste?

Mvh
Nve
Af Mr.Banana
Hej Thure
Det prøver jeg når jeg kommer hjem.
Hvad mener du med at sende min kanalliste?
Jeg har en backup liggende med min opsætning/sortering af kanaler -men hvad kan du bruge den til?
Det er da ikke sikkert at vi har den samme pakke og at du vil have kanalerne i den rækkefølge som jeg har valgt.