Hvad angår forsikring kun jeg personlig ikke finde på at købe en ekstra.
Synes man er dækket godt ind af prestige service i 2 år.
Ang førstegangskøb af plasma.
Man læser om en masse problemer som rentention, burn-in, line bleeding, crosstalk, buzz, osv.
Der er da ikke tvivl om at der kan være fejl/udlemper på plasma, som der kan være på alt andet, men når jeg læser om folk der køre special programmer eller stresser skærmen for at fremprovokere fejl/finde fejl synes jeg man overdriver.
Læste den anden dag om en herinde som f.eks ikke synes han havde nogen retention på sin samsung overhovdet. Man forslog ham så at han skulle stille sig tæt på skærmen lidt skråt fra og skifte kanal, for så ville han garateret kunne se retention i det ene sekund skærmen var sort mellem kanalskift

,Hvorfor i alverden skulle han dog det? Hvorfor dog i alverden lede efter en fejl man ikke selv har bemærket eller måske aldrig ville have bemærket fatter jeg ikke.
Har selv haft plasma i 6 år og altid været tilfreds med det. Havde selv retention på min Philips og summen fra ambilight i starten. Begge ting forsvandt efter kort tid. Bemærker det ihvertfald ikke mere og har ikke tænkt mig at søge efter det. Når jeg får mit nye Samsung, har jeg tænkt mig at hænge det op, indstille det og så bare nyde det. Har ikke tænkte mig at gå på jagt efter evt fejl, som jeg ellers måske ikke selv ville bemærke. Gjorde jeg det ville jeg garanteret finde ting der ville gøre mig ked af min skærm. Ting som jeg måske ellers ikke ville have bemærket..
Kort fortalt. Op på væggen med skærmen, indstil det og nyde bæstet, og bruge det som et hvert andet tv. Skulle jeg så selv opdage fejl. ja så er det klagetid

Tror aldrig at folk der leder med lup efter fejl nogensinde vil bliver glade for deres skærm, da den perfekte/fejlfrie fladskærm endnu ikke er lavet.