Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af maskus
ja, banding ser jeg også; men kan sagtens leve med det, og det afhænger jo også af kilden. Dog, har mine øjne en svaghed for plasma-støjen. Igen, vi er forskellige... :)
Af BrunoMG
Kære alle
Tak for tips og info om tv'ene. Jeg tror jeg går efter et G20, som ser ud til at være et godt tv til det jeg skal bruge det til. 3d er nok bare nice to have og ikke need to have for mig lige nu :)

Det er ihvertfald rart I gider hjælpe en newbie i tv-køb :)

Takker!
Mvh bruno
Af BrunoMG
SUK!
Havde nu endelig efter mange overvejelser besluttet mig for et Panasonic G20 og havde det herefter rigtig rart med valget.

Jeg var så i Bilka i går for stolt at vise vidunderet frem for konen, hvortil hun promte siger "Hold kæft hvor er det grimt! Det skal ikke ind i vores hus!" - case closed....

....for fanden - back to square one! :s

Cheers
Bruno

(Hun synes til gengæld alle LG LED fladskærmene var pæne, så nu kigger jeg nok lidt på dem ;;) )
Af trykkertor
Men hun har også helt ret.
Panasonic sit plasma-design er TOTALT grimt.
Var der ikke for designet ville jeg selv købt en VT20.
Men designet trækker så pas ned at det blev Samsung hos os.
LG er også dygtig på design.

Så jeg kan kun give henne ret. Designmessig er det grimt.
Men "indeni" er det derimod bare super.

Havde Panasonic lavet et meget "bedre" designarbejde lavet for Skandinavien og Vesten, men smale enkle linier. Og stilrent design. Så skulle de være killer på markedet i dag.
Af BrunoMG
Tak for info :)

Har nu kigget lidt på en Samsung LE40C755 som jeg har fået anbefalet af en kollega. Den skulle have et godt billede og være god til sport (3d delen er jeg pt. ligeglad med).

Er der nogen her med erfaringer på denne model?
Cheers
Bruno
Af THM
det har da også enkle linier, kan ærlig talt ikke forstå hun syntes det er grimt. det ligger efter min mening i midten, og gør ikke så meget væsen af sig ,designmæssigt, men hver sin smag...