Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ThomasD
Hvilken en af disse modeller er den bedste ?
som jeg kan læse har begge nogen negative og positive ting,
som render lidt på tværs af hinanden,
så hvilken et af dem synes i er bedste ?

Bruger hovede sagligt tvet til Film og spil, (snart blueray)
og til tider normalt fjernesyn som baggrunds støj, med mindre der er nogen spændene på.
Af ajhals
Er det UExxC7705 eller PSxxC7705 fra Samsung du mener?
Af ThomasD
ajhals skrev:Er det UExxC7705 eller PSxxC7705 fra Samsung du mener?
Det er den model som er testet her inde,
ved ikke lige hvilken en af dem du nævner det er.
Af Sylvest
Jeg har ingen erfaringer med Samsung TV'et men jeg har selv et LE850N og er meget imponeret over HD gengivelsen.

På LG kan du også sortere de digitale tv-kanaler manuelt mens det ikke er muligt på Samsung.
Af Mysen
ThomasD skrev:
Hvor stor er den? Det er PS50c7705, der er testet, men så er ue46c8705 også testet, og den test finder du under anbefalinger som c7705.
Af ThomasD
Mysen skrev:
ThomasD skrev:
Hvor stor er den? Det er PS50c7705, der er testet, men så er ue46c8705 også testet, og den test finder du under anbefalinger som c7705.
Den som er testet her inde og som er under anbefalinger er da Samsung 50C7705 ?
der står ikke ue46c8705 nogen stedre så vidt jeg kan se ?
Af Klopf
Det er også noget hø at Samsung bruger samme nummerserie til både plasma og lcd skærme.
Nå, men de Samsung der starter med UE er LED-skærme. PS er plasma. Den LG du har kig på, er et LED. Så hvis du vil finde en Samsung du kan sammenligne med LG'en, må det være UExxC7705. Sidstnævnte er dog et 3D fjernsyn mens LG'en ikke har 3D.
Af lennon
Samsungs plasma C7705 har den bedste/mest korrekte billedgengivelse . Den findes dog ikke under 50", og jeg ville nok ikke vælge den til massivt spil , da den har en del retention .
Af ThomasD
Hvilken af samsung er så bedst ?
Plasma eller LED ?
og vil gerne vide hvilken et af dem samligende med LG er det bedste i billede kvalitet og HD,
3 siger ikke det store da jeg ikke i nogen nær fremtid skal ha nogen 3D film eller afspiller.
Af Mysen
Som Lennon sagde, så har Samsungs Plasma det bedste billede af de 3. Spiller du tosset meget, så er det ikke det du skal vælge. Af de 2 andre ville jeg vælge LG'en pga det imponerende sortniveau. Dog kan du ikke hænge den helt tæt på væggen, hvis du bruger scart eller komponent tilslutninger, fordi stikkene på LG vender bagud; med mindre du vil bruge en formue på adapterbokse.
Af ThomasD
Mysen skrev:Som Lennon sagde, så har Samsungs Plasma det bedste billede af de 3. Spiller du tosset meget, så er det ikke det du skal vælge. Af de 2 andre ville jeg vælge LG'en pga det imponerende sortniveau. Dog kan du ikke hænge den helt tæt på væggen, hvis du bruger scart eller komponent tilslutninger, fordi stikkene på LG vender bagud; med mindre du vil bruge en formue på adapterbokse.
Det med at hænge det tæt på vægen er heller ikke det store problem,
men er det stadig LG'eren som man skal vælge,
selv om man cirka får 10 tommer mere i samsung til sammen pris end lg ? men det der nok betyder mest er billedekvaliteten.