Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ialocin
Hej alle
Jeg står og skal købe et tv, og jeg er meget i tvivl om hvilket det skal være.
Jeg er enig med mig selv om, at billedkvaliteten er suverænt det vigitigste, og der skal være et godt billede når man ser sport, osv.
Hvilke 32 og 37 tommer tv har bedst billedkvalitet af alle?
Kan i hjælpe? :)
Af Mysen
Svært at sige, når der ikke er tests af de små tv, og når producenterne fokuserer deres udviklingskroner på 40" og op

På papiret tror jeg LG 32D750n burde være bedste LCD. Også Samsung, Sony har fornuftige fjernsyn på den størrelse i EX500 eller ex700 med led, eller C655 eller c6705 med led. Det er bare ikke de bedste modeller indenfor disse mærker. LD750n er topmodellen uden led fra LG.

Af Plasma er der nok kun 37X20 fra Panasonic, som til gengæld klarer sig ok i test.
Af Ialocin
Havde faktisk også kigget på sonyen
Men hvis det så skulle være i 40 tommer, hvad ville så være topklasse? :)
Af Mysen
Ja, så varierer det jo helt fra de billige modeller til de absolut dyreste. En ex500 koster 4800 incl 5 års garanti i Sonycentrene og en Samsung c9005 koster godt 19 stærke og B&O er endnu dyrere.

Hvor meget er budgettet på. Hvad skal den bruges til? Konsol, mediecenter, alm. tv eller Bluray film? Har du lys stue, og går du op i designet?

Hvad med 3D, dlna osv..?

Dem jeg nævnte er nogle de bedste under 40". Over 40" skal du lige gøre op med dig selv, hvad du egentlig mangler, og hvad dit budget er på.
Af PeterD
Panasonic 37 X20 plasmaskærm til bluray. Punktum.