Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KristofferA
På onsdag bliver alle Googles planer for Google TV afsløret. VI kommer dog nok til at vente lidt i Europa som altid...
Google TV ligner det som Apple TV burde have været. Browser med Flash understøttelse, DNLA og Apps! :thumb:
http://www.google.com/tv/features.html

Nu skal Logitechs udgave blot ikke koste en milliard og eller vi får en Blu Ray der har det indbygget eller PS3 får det. Sony har jo også et Google TV LCD på vej.
Brugeravatar
Af KristofferA
Det bliver spændende at se om vi endelig få det fulde internet i stuen. Det har godt nok taget lang tid! :D
Af mhca
Som jeg har sagt før, så ville "fuldt internet" for mig betyde at tjenester som ViasatOnDemand også virker.

Dog skriver Viasat selv, at det pt. ikke virker med linux... pænt elendigt!!! Så tvivler på at det virker på Google TV.
Brugeravatar
Af KristofferA
Det er jo det der er genial. De laver på en App til Google TV og vupti. :)
Af mhca
KristofferA skrev:Det er jo det der er genial. De laver på en App til Google TV og vupti. :)
Tjaa, når de er for dovne til at arbejde på generel linux-support, så frygter jeg for om de gider lave Google-specifik app.

Men det ville godt nok være skønt, hvis de fik en app enten til diverse TV eller til GoogleTV.
Jeg ser meget frem til udviklingen, da GoogleTV ikke blot er endnu en InternetWidget-portal, men decideret computerhardware, der bør kunne afvikle en del mere end almindelige TV.
Brugeravatar
Af KristofferA
Jeg tror den danske pris bliver over 3.000; kr. og det synes jeg er for meget. Hvad siger I?
Så virker Boxee Box som et bedre alternativ. ;)
Brugeravatar
Af KristofferA
Og måske ikke. ;)

Jeg har lige leget lidt med softwaren og jeg er desværre ikke så imponeret. Jeg mangler især en mulighed for at finde de podcasts jeg har i itunes og afspiller dem igennem boxee. Browseren var jeg heller ikke imponeret af da den ikke virkede. :o
Af Snurrerundtlyd
http://www.pcworld.dk/art/112022?fpinde ... lock&i=113
Test: Google TV er noget rod

Googles ambitiøse forsøg på at sammensmelte fjernsynet med internettet har potentiale, men i sin nuværende udformning er det en klodset og brugerfjendsk oplevelse. Her er vores førstehåndsindtryk.

Af Jeppe Christensen
mandag d. 08. november 2010