Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af noknow
Hej.
Er HELT ny på dette forum og har heller ikke den store forstand på elektronik/fladskærme MM.

Har overvejet at købe dette tv, nogen som har noget godt eller skidt at sige om det ?

Har valgt dette fordi det blandt andet kan vise full HD, men får jeg som "almindelig" bruger overhovedet brug for dette ?

jeg ser en del fjernsyn fra parabolen og en gang imellem en dvd film.

Er dette tv rimeligt fremtidssikret eller ????

Har 15K, nogen der ellers har forslag til hva man kan købe, det skal være 37". 40 er for stort og 32 for småt. Anyone ??????
Af Kief
Hejsa

Sharp laver generelt nogen af de bedste tv der er på markedet, så vidt jeg husker leverer de paneler til bla. Phillips, men hold mig ikke op på det... Det er et rigtigt lækkert tv uden tvivl.

Fuld HD er værd at tage med hvis man kan få det, men som en klog mand engang sagde, så hellere købe et godt alm. HD tv fremt for at købe et dårligt fuld HD tv :) (men vil nu sige at det Sharp er fint)

Du kan bruge din fulde HD når du enten kører computer eller Blue-Ray/HD DVD over din skærm...

Man har vedtaget at antenne-signalerne skal være i den alm. opløsning, så derfor vil du ikke udmiddelbart få så meget ud af den større opløsning. (dog kan man ikke udelukke at de med tiden sætter opløsningen op på antennesignaler dog)

Alternativt kan du prøve at kigge på Hifi Klubbens 37" Sharp til 11.000 - også et rigtig fornuftigt tv til pengene!

Mvh

Casper
Af noknow
Har læst den anmeldelse. og ud fra den er det jo et nærmest fantastisk tv (til prisen)
Men er der andre mærker modeller som jeg også bør overveje ????
Og hva med det der full HD, er der en grund til at bruge penge på det ????
Af got2kill
Denne model serie fra sharp er bare af det bedste jeg har set til dagsdato..., jeg har selv lige anskaffet mig 52" modellen.

Så jeg kan kun anbefale det.
Af sanny
ang sharp

jeg har netop været i tyskland på jagt after min første LCD .
har kigget i flensburg i "media mark" svarer til El-giganten in DK

tysker elsker store skerme sø jeg kun første gang see på ale produsente et sted philips, sony, LG,samsung,lowe,sharp,panasonik,pionir... ...... klasse 40 og støre .....

men after hvad jeg kune se så har sharp LC 46 XD 1E haft lang de bedste billede kvalitet i forholdt til pris..

her er nogen pris eksempler

sharp LC 46 XD1E - 3400 euro
philips TV42-9831 - 4700 euro
sony 46 w2000 - 3800 euro
sony 46 x2000 -4999 euro
lowe individual 40 -3700 euro

i media mark kan de framskafe alle sharp modeller...

mvh
sany ;)