RogerOver skrev:Tak for alle svarene. Det er klart at harddisken skal være tynd, hvis den skal kunne gemmes bag skærmen, sådan som nogle skriver maks. 15 mm. Støjsvag vil også være en fordel og lav pris, men det alt afgørende er at den kan skjules bag skærmen.
Er der nogen der har prøvet at hænge det bag en samsung fladskærm med tilhørende vægbeslag? Eller er det bare for tosset af begynde på det?
Er der nogen, der ved hvor meget 500 gb rækker til? hvor meget HD materiale kan optages?
Netop den 13mm tykke Freeagent Go jeg har købt, hænger bag skærmen med malertape. Selve tv'et er hængt op med Samsungs 15mm tykke originalbeslag. Det fungerer fint nok. Den er lydsvag, men ikke lydløs. Du hører den dog ikke ved almindelig brug, men kun hvis du muter og stikker hovedet derhen.
Jeg er sikker på Trykkertor's forslag er ligeså gode, for der er ca et par mm imellem skærm og harddisk hjemme hos mig, og 2,5" diske er som regel lydsvage.
En time med SD signal bruger ca. 2gb og en HD kanal ca det dobbelte. Men det er meget forskelligt, afhængigt af hvad det er du ser, og på hvilken kanal. Dvs. ca 250 film i SD og det halve i HD. Men man kan få 2,5" diske på op til 1000gb. Jeg har dog bare ikke lige kunne finde nogen, der er tynde nok, men det er nok bare fordi, jeg ikke har ledt længe nok.
Mangler hifi... - og penge til hifi!