Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

BH Fanaticos skrev:Hey....

Ville hører hvilket et af disse tv man skulle ud og invister i? Den ene er LED og den anden LED.
Den ene er LED og den anden er ikke.
Jeg går ud fra, at du mener UE46C6005 og ikke B6005. B6005 er fra sidste år, og er ikke til salg nogen steder med mindre du mener dba.dk qxl.dk osv.

C6005 er et smukt, meget tyndt tv med lavt strømforbrug, men dog med tendens til lidt ujænt bagbelysning.
C755 er LCD topmodellen og vinder faktisk i test foran tilsvarende LED version ue46c7705. Desuden har den 3D og PVR, hvis du skal bruge det til noget.

Den er dog ikke helt så smuk eller tynd som ue modellerne.

Billedkvalitet vs design er et meget alm. dilemma. Om den ekstra tynde profil, eller den lidt bedre billedkvalitet+features trækker mest, er op til dig.
Af BH Fanaticos
Ja det har du nok ret i at det er Billedkvalitet vs design? Har nemlig haft sidte års model B6050 som jeg valgte og slæge da jeg ikke helt var tilfreds med billede kvaliteten. Så havde håbet på at samsung i årets model C6005 havde fobderet fejlene.

Tror jeg vil gå ned i en butik og sem dem ligeoverfor hinanden og få lidt bedre indtryk.
Af Mysen
hvis du vil have noget, du med sikkerhed kan kalde bedre, skal plasmamodellen nok anbefales. Jeg ejer den selv, og selv om du muligvis finder nye problemer såsom retention og plasmastøj samt et øget strømforbrug, så er den bedre på næsten alle punkter.

Den er iøvrigt også tynd...