Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tristic
Jeg ved ikke helt om det er det rette sted at spørger but here goes.

Jeg købte for en lille måneds tid siden min første fladskærm, en Samsung LE40C535 som jeg har været meget tilfreds med. Problemet ligger i at jeg ikke kan finde mine tv-kanaler digitalt. Jeg kan kun modtage dem analog selv om de skulle udsendes digitalt i vores antenneforening.

Jeg har prøvet at skifte antennekable men det hjalp ikke noget.

Så jeg tænkte om der måske var en måde hvorpå jeg kunne teste om den interne DVB-C tuner virker eller om det er stikket i væggen den er gal med.

På forhånd tak for jeres svar
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det lyder underligt. Er du sikker på, at du også får søgt på de digitale kanaler?

Er det den danske version du har købt? Altså står der LE40C535 på kassen eller LE40C530?
Tristic skrev:Jeg kan kun modtage dem analog selv om de skulle udsendes digitalt i vores antenneforening.
Hvis du er tilsluttet AOVNet er det vist kun formanden for foreningen der kan modtage digitale kanaler....
Af dkscan
Peter Schrøder skrev:Hvis du er tilsluttet AOVNet er det vist kun formanden for foreningen der kan modtage digitale kanaler....
Alle kan da forhåbentlig som minimum modtage must carry-kanalerne digitalt. Det er jo et lovkrav.
Brugeravatar
Af bendix
Hej

Jeg har idag købt det samme tv til min svigermor.

Og jeg kan heller ikke finde de digitale kanaler, har du fundet en løsning?
Brugeravatar
Af bendix
Hej

Jeg har idag købt det samme tv til min svigermor.

Og jeg kan heller ikke finde de digitale kanaler, har du fundet en løsning?
Af metalgear
Prøv at sætte sverige eller finland som land når i skal søge
Af larsmøller
Har du fået alle oplysningere fra antenne selskabet, nogle skal nemlig ha ændret fekvens og id, og et par ting mere, Aalborg antenne forening der bruge stofa, har langt fra de samme instillingerne som f.eks yousee