Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Levvame
jeg skal hjælpe min ven med at købe en ny tv til hans soveværelse.

Han vil gerne spille ps3, se film fra pc, og bold på den.

Afstand fra TV'et er 4-5 meter

budget er 5 tusind. Hvad skal jeg anbefale?
Af Mysen
Han burde få min. 50" med den afstand, men så er vi allerede oppe i, at det er en billig model, han skal ha'.

LG PK350n skulle iflg. en ven jeg har være ganske god og koster godt 5 kilo.
40-42" er der flere muligheder, men kommer han ikke til at mangle briller så?

Samsung c535, LD450n, Sony ex500, Pana x20 er bud i denne størrelse.
Af Levvame
Altså indtil videre har han bestemt sig at have tv'et ved den hjørne der er længst væk til sengen og det er 4-5 meter. Alternativ placering er 2-3 meter lige v ed siden af hans skrivebord. Så det tager self. med i overvejelserne.
Af Levvame
Jeg har nævnt alle moddellerne i henviste til. Indtil videre heller han mest for en sony ex 500 som han siger han også har set inde i føtex.
Af dkscan
Levvame skrev:Jeg har nævnt alle moddellerne i henviste til. Indtil videre heller han mest for en sony ex 500 som han siger han også har set inde i føtex.
SonyCenter har 40" versionen af EX500 til 4799,- incl. 5 års garanti.
Af Levvame
Er det rigtigt?
Så må han lige sammenligne priserne men 5 års garanti virker som en god deal.
Af Levvame
dkscan skrev:
Levvame skrev:Jeg har nævnt alle moddellerne i henviste til. Indtil videre heller han mest for en sony ex 500 som han siger han også har set inde i føtex.
Han siger at det ikke passer, han var været nede i den der ligger i Århus Banegård og den lå ikke til den pris der. men tak for rådet alligevel.

Af BrianH
Levvame skrev:
dkscan skrev:
Han siger at det ikke passer, han var været nede i den der ligger i Århus Banegård og den lå ikke til den pris der. men tak for rådet alligevel.

http://www.sonycenter.dk/39429.42.38963.38967.2.1/
Af dkscan
Levvame skrev:
dkscan skrev:SonyCenter har 40" versionen af EX500 til 4799,- incl. 5 års garanti.
Her er et klip fra annoncen i de landsdækkende aviser i går: http://www.dkscan.dk/diverse/sony.jpg

Jeg købte i øvrigt et i Sony Center i Rødovre i går.
Af Levvame
Hmm det var mystisk.Han sagde til mig at den kostede 7 tusind ?