Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af afrodite
er forvirret over disse numre på philips 7000 serie, nogen der har "nøglen" til opklaring
pfl7605h
pfl7655 7665 7675 7685 7695 h
Af afrodite
min pcér vil det ikke, melder desværre fejl når jeg vil sammenligne :((
Af Hekke
Jeg ser lige med her.

Siden melder også fejl her, når jeg prøver at sammenligne dem.
Af afrodite
ja-mærkeligt ik

men nu har jeg købt pfl7605, og håber det er et ok-køb
Af aolsen
Jeg har købt en 37PFL7675 ( i Sverige) da den eftersigende skulle have billedbehandling end 7605, men det er svært at se udfra Philips hjemmeside. Perfect Natural Motion kontra HD Natural Motion?

Har nogen fundet en optimal opsætning af billedet?
Jeg har prøvet at justere billedet ligesom testresultatet for xxPFL5605 og det hjalp en del men ved ikke om det optimalt.

Er der nogen som har koblet TVet op til en NAS server da jeg problemer med størrelsen på billederne når de bliver vist på skærmen - de er super små på trods af de over 2500x1600 pixels.
Af Fladskærmsnewbie
Jeg er bestemt ikke sikker, men jeg har selv et pfl7665 som jeg bestemt ikke er tilfreds med - jeg fik oplyst, at opløsningen max. kan være 720 pixels (i bredden) når der streames - men måske har jeg misforstået noget. Jeg er overbevist om, at du ikke får overført fuld opløsning - og slet ikke ved overførsel fra NAS-server.
Når jeg forsøger (og indtil videre er det kun forsøg for det virker ad h.... til) så kan full HD overhovedet ikke køre - eller det vil sige - det kan køre i 1-15 minutter med forsinkelse på lyden på 1-3 sekunder hvilket gør det fuldstændigt ubrugeligt.
Hvis du har sat NAS-server op - hvordan har du så gjort - Philips har fortalt mig, at deres software ikke virker til NAS-server (smart - (ironisk!)).

/Claus