Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ttkthomsen
Ha ha nej jeg kunne heller ikke få mig selv til at skriv (på grund af alt det seriøse skriveri herinde) at jeg fantisk nok ville vælge 87 da jeg syntes bedre om designet. havde planer om en 46 men er 9 serie ikke meget dyrere?
Af woergaard
Mener faktisk at El giganten havde 9'er serien på introduktionstilbud som var noget billigere end de står til på nettet, men kan ikke finde den tilbudsavis, men enig der er sådan 50% prisforskel. Men hold da kæft en lækker skærm.
Af Mysen
Der er skam ikke noget i vejen med at gå op i designet, men det er rigtigt at mange brugere ser billedkvaliteten som vigtigere end designet. Jeg er en af de mange, der tager en mellemvej og køber Samsungs Plasma. Det er hverken det aller smukkeste eller det aller bedste tv, men det er så tilstrækkelig godt på begge punkter, at det vandt min pinkose.
På c7705, c8705 og c9005 er der så lidt forkel i billedkvalitet, at de ekstra kroner og ører finansierer designet.

C9005 er MEGET dyrere end c8705. Dvs. at den koster godt 100% ekstra og pengene går til at skære 17 mm af tykkelsen. Intet mere. Desuden skal man være opmærksom på, at skal den op at hænge, skal foden med op, da den indeholder kraftværket og alle tilslutninger.

De fleste ville nok falde mere for c8705 end for c7005 i designet, men den er så lige 10% dyrere. Til gengæld kan man købe hjemmebiografsæt, der er designet som den (og c9005). Om Det er pengene værd er op til den enkelte, men der er nok næppe nogen, der kan objektivt kan sige, at det er spild af penge.
Af ttkthomsen
C8705 har jeg se på elgigantens hjemmeside til kr. 14.000 (46") så det er egentlig fint nok (havde så en naiv forstilling om at man kunne afhente det på et lager eller i en butik så man slap for at være hjemme i mellem kl.7 og 17, men den gik ikke).

Det der hjemmebiografsæt du taler om hvor har du set det henne?
Af lrev 1-2
ttkthomsen skrev:C8705 har jeg se på elgigantens hjemmeside til kr. 14.000 (46") så det er egentlig fint nok (havde så en naiv forstilling om at man kunne afhente det på et lager eller i en butik så man slap for at være hjemme i mellem kl.7 og 17, men den gik ikke).

Det der hjemmebiografsæt du taler om hvor har du set det henne?
Hej.

Ingen problemer-du kører bare til den nærmeste El-Giganten,og beder om varen til samme pris som den står til på deres net-shop,den pris matcher de nemlig ALTID,det har jeg deres egne ord for-samt erfaring fra flere handler jeg selv har gjort (både i Gentofte og Herlev)...men....siger man ikke noget,så er det prisen på skiltet der gælder.

lrev
Af Randolf
Jeg overvejer selv C6715 : http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -46-led-tv
(9,5K)
Ved godt det lige er skridet ned fra de større søskende, men hvor langt ned alt taget i betragtning?
Design-og prisforholdet er under alle omstændigheder godt, men så er der selvfølgelig lige kvaliteten af billedet...

Pft
:) Randolf
Af ttkthomsen
Nu er det gamle tv solgt (det lyder forkert om et tv fra 2007 :-)) og jeg må i elgiganten i løbet af ugen og købe 8705 til internetpris, Irev er du helt sikker på at det kan lade sig gøre at bare troppe op og bede om det til internet pris eller?? Jeg skal nemlig have fingerene i sådan en samsung soundbar og havde tænkte mig at gøre det på samme måde.
Af lrev 1-2
ttkthomsen skrev:Nu er det gamle tv solgt (det lyder forkert om et tv fra 2007 :-)) og jeg må i elgiganten i løbet af ugen og købe 8705 til internetpris, Irev er du helt sikker på at det kan lade sig gøre at bare troppe op og bede om det til internet pris eller?? Jeg skal nemlig have fingerene i sådan en samsung soundbar og havde tænkte mig at gøre det på samme måde.
Jeg er så sikker som:Har selv købt både Kitchenaid maskine samt pc højtt sæt-begge gange fik jeg det til net pris-i Gentofte ovenikøbet med svaret:"selvfølgelig matcher vi net prisen-vi vil jo nødig risikere at du handler et andet sted vel?"

Nu kender jeg jo ikke dine "handels-evner"-men du skal bare være hård og kontant,og sige at "du har set den til bla,bla pris på net-shoppen-og vil de ikke matche det,så køber du da bare hos Wupti......"

Det er såmænd ikke sværere end det.

mvh

Lrev
Af cansi
...
Senest rettet af cansi 11 nov 2010, 00:24, rettet i alt 1 gang.
Af ttkthomsen
Ok Cansi, jeg talte bare med en fra elgigantens internsalgssiden og han sagde nemlig at de priser hvor der stod netpris ikke kunne købes i varehusene til den pris, men det vil nu blive testet.
Af MadMartigan1978
Iflg. Samsungs hjemmeside, så er 8705 2,6 mm tyndere end 7705..
Af lrev
MadMartigan1978 skrev:Iflg. Samsungs hjemmeside, så er 8705 2,6 mm tyndere end 7705..
(Passer ikke,)

Sorry...jo-muligvis-så ikke du skrev MM....men det er jo nok også til at leve med en dybde på 26mm..mon ikk`?!!

mvh
lrev