Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hoy
TAK for et godt forum og for mange utrolige gode test fra Rasmus.
Jeg har endelig fået fat på et panasonic 50" vt20 og er meget glad for det. Jeg har dog problemer med at afspille vob filer fra dlna og USB hardisk direkte på fjernsynet. VT20 kan slet ikke se filerne. Jeg har en xbox360 (gammel larme maskine) som finder filmene uden problemmer, men jeg vil gerne køre dem direkte på USB hardisk i stedet. jeg køre med nyeste 50vt20E firmware. Er der nogen der har nogle tips til hvad der kan være galt? Jeg bruger "DVD Decrypter" til at rippe mine film, er der bestemte indstillinger jeg skal tænke på? eller er der nogen der har gode erfaringer med andre programmer til at rippe? Skal jeg indstille noget på tv'et for at den kan læse *.vob filer?
Ser frem til at høre jeres svar
Af Hoy
Kan ikke afspille *.vob filer på min Panasonic vt20, jeg har prøvet via usb pen, usb hardisk og dlna. Er der nogen der har samme problem? eller er der nogen der kan hjælpe? gode råd?
På forhånd tak
Af AD
Det ser ikke ud som om det kan afspille vob filer når man læser indstruktionen
Desuden kan man ikke bare sætte en HD på, men den skal parres med dit tv og så bliver den formateret og kan derefter kun bruges der (til du formaterer den igen) det virker derfor også som om at man kun kan afspille optagede programer fra HD.
Fra SD kort eller usb stick ser det ud som om den afspiller DivX filer op til 1080p samt AVCHD og mpeg-2 filer det står på side 66 i den engelske indstruktionsbog.
Har ikke tvet så har bare kigget der 8)
Af Hoy
Tak for svar #3.
mine vob filer (Backup af mine dvd'er) er netop Mpeg2 formattet så derfor skulle jeg da mene det ikke var noget problem. Jeg har læst flere steder på nettet at det ikke er noget problem at afspille *.vob filer.
Ja det er rigtigt hvis man skal optage live tv skal man bruge en hardisk som bliver formateret til TV.et, men det er ikke noget problem at vise billeder, høre musik eller afspille divx filer direkte fra en usb disk. Jeg har bare ikke lyst til at skulle konvetere 200 dvd film til divx nu når jeg har læst andre godt kan afspille .vob filer
Brugeravatar
Af MigSelv
Hoy skrev:Tak for svar #3.
mine vob filer (Backup af mine dvd'er) er netop Mpeg2 formattet så derfor skulle jeg da mene det ikke var noget problem. Jeg har læst flere steder på nettet at det ikke er noget problem at afspille *.vob filer.
Ja det er rigtigt hvis man skal optage live tv skal man bruge en hardisk som bliver formateret til TV.et, men det er ikke noget problem at vise billeder, høre musik eller afspille divx filer direkte fra en usb disk. Jeg har bare ikke lyst til at skulle konvetere 200 dvd film til divx nu når jeg har læst andre godt kan afspille .vob filer
Hej
Som tidligere nævnt, afspilles der ifølge manual, stort set ingen ting. Hurtigste, nemmeste og måske bedste løsning, vil være en WD Live eller lign. medieafspiller.
Jeg har læst, at der kan afspilles DivX filer, men det vil min VT20E ikke. Sættes usb pen i DMP BDT-300 ( pana bluray ), så er der ingen problemer.