Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thomas33
Hey... Nogen der kan fortælle mig hvor jeg køber UE46C8705 billigst?
Ville helst købe i en "rigtigt" butik, men deres priser er jo sky høje, så det bliver nok på nettet. Men hvem er billigst og hvor tør men handle?
Det skal være en dansk model med prestige service o.s.v.

Mvh TH
Thomas33 skrev:Hey... Nogen der kan fortælle mig hvor jeg køber UE46C8705 billigst?
Ville helst købe i en "rigtigt" butik, men deres priser er jo sky høje, så det bliver nok på nettet. Men hvem er billigst og hvor tør men handle?
Det skal være en dansk model med prestige service o.s.v.

Mvh TH
I det her tilfælde, er Pricerunner din ven. http://www.pricerunner.dk/pl/2-2595127/ ... ign-Priser

Shg, som er den billigste er en rigtig butik, jeg går ud fra det er 46" vi snakker, da det er det du skriver i teksten, og ikke 40" som i overskriften?

Ellers er der jo Elgiganten.
Af Mysen
Og hvis du ikke er i nærheden af SHG eller elgiganten, kan du handle i hifiklubben for 400,- ekstra
Af lrev 1-2
Mysen skrev:Og hvis du ikke er i nærheden af SHG eller elgiganten, kan du handle i hifiklubben for 400,- ekstra
Hej.

Og hvad er der i vejen med Wupti..? Jeg har handlet der flere gange,og har altid været yderst tilfreds.

lrev
Af MadMartigan1978
lrev 1-2 skrev:
Mysen skrev:Og hvis du ikke er i nærheden af SHG eller elgiganten, kan du handle i hifiklubben for 400,- ekstra
Hej.

Og hvad er der i vejen med Wupti..? Jeg har handlet der flere gange,og har altid været yderst tilfreds.

lrev
Ikke noget, det er bare sådan at Thomas33 spørger på en "rigtig" butik, og ikke en netbaseret butik.
Brugeravatar
Af MigSelv
Fordelen ved HiFi Klubben, på trods af merpris på 400 kr., 30 måneders ægte garanti.